"POKRET OSOBNOG PREPORODA" IV - dio

28.11.2016.

Mir i spas Božji ti želim! :)





*

IV dio: „Pokret osobnog preporoda“ (ovo nije vjeronauk)



Glavni dio: Stjecanje znanja



Nema mudrosti bez Bogobojaznosti!“


Prvo slovo u abecedi života je znati i prihvatiti da imam Stvoritelja.

Stvoritelj postoji!


„Ono što ne postoji ne može potrajati a ono što postoji ne može prestati postojati.“


„Samo Bog jeste, sve ostalo i jeste i nije.“


Moj život i jeste življenje Mojih misli, Mojih uvjerenja, Moje vjere.


„Moja djela neka govore koja mi je vjera.“



„Budi uvijek utemeljen u ispravnim mislima: 'Ja sam uvijek, svagda i u svakoj situaciji samo sluga, nikad gospodar'. Budi odan sluga Gospodaru svome i strog gospodar strastima svojim, (čulima svojim)“.



„Uči .....“, pitam se, pitam druge, pitam se zašto pitam? Pitam se srce da mi se smiri?!



Pristajanjem da krenem pravim putem, putem kojim me vodi „ POP“, putem osvajanja znanja, ljubeći mudrost odmah sam na dobitku a u naprijed uživam u „glavnom zgoditku.“



Vraćam se u svoj prirodni položaj. Ne otuđujem se, ne osuđujem se, ne ljutim se na druge , na nešto, na sebe, mijenjam navike (loše navike) svoju drugu prirodu, ne sudim!

Radim! „Dobro je činiti dobro.“ Činim dobro!



Biram, biraj, biram, diskriminiram ne odustajem, ne ogrešujem se o najveću blagodat, zahvalan sam, biram.

Biram Istinu a ne zabludu.

„......! Zar poslije Istine ima išta osim zablude. Pa kuda se odmećete.

Biram svjetlo a ne tamu.

Biram javnost a ne tajnost.

Biram znanje, djelovanje u dobru, služenje.



„Kidanje veze duhovnog života sa stvaralaštvom, sa stvarnošću dovela je prije, dovest će sada i uvijek u buduće do pada vlastodržaca te će upravo to svaku vlast odvesti u propast“.

„Biram poslužnike“



„Nema mira bez pravde“



A Pravda?

nastavak slijedi, ...




Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hn. :)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.