"In memoriam" (9. 2011)

17.11.2016.

"Mir i spas Božji ti želim!"
*
Nekoliko "vaših" komentara na postove o našem Stvoritelju, kada je i moj blog bio "cool" :)
*






• sandra.vulin
Dragi Hajjnezir pozdrav Tebi.....Istomišljenica sam Tvoje promisaone misli, na koju se nadovezujem impersonalnom afirmacijom. Bolje je imati Boga i izgubiti sve, nego izgubiti Boga a imati sve...Sve bez ljubavi veliko je ništa. Naš Otac, i Tutorkosmosnik koji nas ljubi, zamislio je da naš život treba biti u čast Njegovom imenu, da se On proslavi. Dobrovoljna ovisnost prema Božanskoj Providnosti, znak je ljubavi i povjerenja, a to je nešto na čega On ne ostaje imun....Samo na mirnoj vodi može se ogledati ljepota Neba...Svevišnji Kreator Kosmosa je u nama, mi smo u njemu...Zar ne? Shalom...Se tipkamo.... :-)
14.09.2011. (00:52) - - - -
• shadow-of-soul
dobro jutro, dragi virtualni prijatelju... vjerujem u Njega, jer znam da On vjeruje u mene... lijep pozdrav i svako dobro ti želim...
14.09.2011. (10:06) - - - -
• hajjnezir
@sandra.vulin:
Mir Tebi!,
Hvala Ti!, i hvala Svemogućemu!
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, iz sveg srca hajjnezir dijeli.
@shadow-of-soul;
Mier Tebi!,
Hvala i Tebi, te neka Ti je Svemogući, vječni, Bog svgda na pomoći u svim Tvojim postupcima.
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
14.09.2011. (13:28) - - - -


______________________________________________________________________________
• Teobaldin teatar
Vidjeh ja kako se Ti razgovaraš sa sobom. I ne bih se htjela miješati. Osim, možda, zanima me zašto Bog toliko voli da ga se obožava (eto i ova riječ "obožavati"...)?
Lavanda prekrasno miriši i mendula prekrasno izgleda!
Mir Tebi!
15.09.2011. (10:08) - - - -
• crna kraljica
Ovaj tvoj post bi trebali mnogi pročitati, ali od početka do kraja,
jedino tako će osjetiti milost Božiju......Ne treba slaviti Boga samo kada nam
ispunjava želje, nego i onda kada nas drži na kušnji, kada nas stavllja pred
dvojbe.....Bog ne kažnjava.....Bog nas samo stavlja na kušnju, kako bismo
bili bolji, kako bismo bili ljudi, kako bismo se razlikovali od životinje......Jedan
čovjek je nosio ogromni križ i molio Boga da mu ga skrati, da mu je pretežak, i
Bog ga posluša.....I bi mu opet pretežak.....I Bog ga ponovo skrati......Kada čovjek
postade zadovoljan težinom svojeg križa....nađe se pred rijekom koju nije mogao
preći.....Tada se sjeti svojeg križa, kako bi mu dobro došao da pređe rijeku......
Dakle......Što je poanta.....Treba moliti Boga da nam da snage da možemo nositi
svoj križ........Pozdrav ti od srca....C.K
15.09.2011. (15:23) - - - -
• hajjnezir
@Teobaldin teatar;
Mir Tebi!,
Kao prvo; - Hvala Ti nakomentaru!
- Pogleedaj molim Te!, koga i što sve ljudi iz tvoje blizine ne obožavaju?, počev od hrane,pića, ženskih i mladića?! a?

A što znači obožavati znaš li Ti odgovor. I ako znaš dat ću i ja svoj odgovor da možeš uporediti:

Obožavati značito:
" Postaviti obožavanog na prijestolje iznad koga više ne može biti nitko niti išta nešto!"

Sada mi reci pri kolikoj su pameti ti i takovi kada tako nešto kažu??? Samo što se zemlja ne raspukne i ne proguta ih a oni ša-la-al. Mi - Ja to samo tako kažem a ne mislim tako.
Gospodarica si, kraljica si, caricasi riječi dok ih ne pustiš da prijeđu granici usana Tvojih.
Istog trena kada one tu granicu prijeđu postaješ njihova robinja Tebi na čast ili sramotu.

Jedino je Onaj koji je sve stvorio pa i nas vrijedan da ga se obožava jer kako si i sama primjetila tu je prisutno Njegovo ime.

A odgovor zašto nas je ovakove stvorio: Pa kakove nasbi Ti da si u mogućnosti stvorila i kako da se osjećamo. Moje -Tvoje znanje je ograničeno i ne znamo mi svaki puta što je najbolje po nas. Iskustvo imaš!, hvala Bogu. Pomisliš ovo je super zamene a ono izađe na zlo. Drugi puta pomisliš ovo je loše - zlo po mene a ono izađe na dobro. Kužiš?

Uprav da ljudi opravdanja ne bi imali darivana im je sloboda izbora a ne diktatura Stvoritelja. Zato nas i ima u rasponu: od anđeoskih do đavolskih kojih će se i sam đavao odreći kad do "gustog" dođe.
Evo sam ti odgovorio pa ako tria još ?, može samo pitaj.

A pitao bih i ja tebe: Imaš li uistinu i u životu doticaja sa nazivom bloga pa da se nešto informiram. Mi seljaci? Nama je najbolje u našemu selu, jedva čekamo iz grada pobići doma.
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.

@crna kraljica:
Mir Tebi!, Istinu govoriš.
Ali sve dok i jedan čitatelj ovo čita ja sam zadovoljan, iako komentar neće da ostavi, da pita ili da oponira mjim stavovima.
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
15.09.2011. (21:40) - - - -
• Teobaldin teatar
Dao si si truda i vrlo opširno i mudro mi odgovorio. Da, mi smo ograničeni i zato kažemo: "Čudni su putevi Gospodnji!" Zadovoljna sam odgovorom. Hvala!

Nisam baš sigurna da sam razumjela Tvoje pitanje na kraju... ali odgovor je: DA!
15.09.2011. (22:43) - - - -
• hajjnezir
@Teobaldin teatar;
Mir Tebi!,
Nu smušeno ćifla!Misliti i reći!?
Evo ovaj puta malo bolje ći formulirati pitnje sa kraćim uvodom.
Na početku objavljivanja svojih uradaka objavio sam i jednu Kako veli uvaženi Pero Kvrgić, stilsku vježbu pa ću je ako Bog da sutr ponovno objaviti.
Za prvi puta ću ja staviti znake interpunkcije gdje ja hoću a kad Ti budeš čitala Ti ih stavi gdje tebi odgovar. Hvala ti jo jednom pa kada pročitaš da mi prokomentiraš. Eto na to se odnosilo pitanje Tvoje veze i teatra. A sada grm spat. Laka ti i ugodna noć bila.
Svaku sreću, mir i dobro Ti hajjnezir dijeli.
15.09.2011. (23:15) - - - -
• shadow-of-soul
lijep pozdrav i ostavljam samo moj mali trag ...


_____________________________________________________________________________

16.09.2011. (12:16) - - - -





• daniela1
:)
16.09.2011. (20:19) - - - -
• preživjeti
Koja je inspiracija bila za ove stihove?
Pozzzzdrav
:)))
16.09.2011. (21:52) - - - -
• hajjnezir
@daniela;
Mir tebi!, ))
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
@preživjeti;
Mir Tebi!,
Napisah već jednom negdje na blogu što mi reče jedan posjetitelj izložbe skulptura:
"Ti si ........čido!, u čudu čudo, začudo!"
Ideja mi nikada ne manjka, a za ovo sam igrajući se riječju skoro do kraja mogao navodit
lušatelja skoro do kraja na pogrešnim zaključcima, sve dok ne bi upotrijebio i posljednje slovo. ............... Taaak tak.
Kako vi blogeri vrlo rijetko ili gotovo nikako ne iznosite u komentarima nešto od svojih stavova, baš mi je to interesantno.
Reci slobodno kako ti se dojmilo, -ne jedemo živu dicu. -:))
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hjjnezir dijeli, uz pozdrav veseli......:))
16.09.2011. (22:34) - - - -
• metamorfoza
ti si zaista jedinstven..:))).ali zaključak je divan...ljubav....moja najveća religija...
pozdravljam te i ljubav ti šaljem:)))
16.09.2011. (23:14) - - - -
• malo ti malo ja
Od ubiti do ljubiti..., opredijelimo se za ovo zadnje. Svako dobro:))))
17.09.2011. (09:10) - - - -
• fancy
Može i dalje.....sljubiti....priljubiti....obljubiti....
Pozdrav tebi:)))))))))
17.09.2011. (10:08) - - - -
• hajjnezir
@metamorfoza;
A ča ti nisi!????
Ako je netko dvadesetpet godina učio ljude kako neprijatelje ubiti!, valjda zaslužuje da ostatak života provede učeći te iste ljude kako ljubiti? a?
A ja sam ti: Tak - tak!
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli. Spijateljima pjesmu i ljubav dijeli, život cijeli! hn,
@malo ti malo ja;
Već gore napisah - rekoh!
I ja Tebi, kamaru dobra dijelim, ................. .
Svaku sreću, mir i dobro Ti hajjnezir dijeli.
17.09.2011. (10:08) - - - -
• OTISAK srca
nema teže zadaće:)
17.09.2011. (14:26) - - - -
• hajjnezir
@Łasta;
Mir Tebi!,
Može može: "Zaljubiti .....!" A dovoljno je i ovoliko ako pjesnik pristane da mijenja redosljed slova u riječi kako bi napravio veću zbunjozu među cijenjenim slušateljstvom, i ako mijenja znakove i mjesta znakovima interpunkcije. Rastezljivo ko žvaaaaaakaaaaaaa.
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli. :))
17.09.2011. (14:31) - - - -
• duh jedinstva
O nisam u Zemlju propala, nisam nikako, i raduje me to što brineš o tome gdje sam i da dođwem do Tebe! Nego, eto, imam dosta posla i izvan net-a u zadnje vrijeme, uglavnom brinuti o ljudima oko sebe, neki su i bolesni, pa oni koji se bolje "drže" pomažu onima koji se lošije "drže", a kako bi i bilo da nije tako!? Da nije Ljubavi!? Ne bi bilo ničega, a ako bi čega i bilo bez Ljubavi bi već odavno nestalo !!!
17.09.2011. (16:53) - - - -
• tajanad
ljubiti umjesto ubiti, moj je odabir
uvijek ;)))
osmijeh ti šaljem..
18.09.2011. (11:31) - - - -
• Teobaldin teatar
Da, treba mržnju pretvoriti u ljubav!
Simpatična igra riječi!
Mir i dobro Tebi!
18.09.2011. (13:46) - - - -
• hajjnezir
@samojejedna;
Mir Tebi!,
Sve je u najboljem redu, sve je OK. Živi radi i uživaj!
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
@tajanad;
Mir Tebi!,
A čiji nije da ga ljubimo! :))
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
@Teobaldin teatar;
Mir Tebi!,
Da! :)) Simpatičan komentar. :))
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
18.09.2011. (23:15) - - - -
• Mladen
Zanimljivo je zvukovno doživljavati riječi i uspoređivati ih u raznim jezicima. Izgleda kao da svi potječemo od istoga po govoru.
Dalje je zanimljivo prodrijeti u ono prije riječi, prije govora. Postoji i komunikacija bez govora. Tako se puno šire doživljava Istina... :)
19.09.2011. (21:25) - - - -
• Darko Legin
ama, ne razumijem
19.09.2011. (22:26) - - - -
• hajjnezir
@Mladen;
Mir Tebi!,
Hvla Ti prijatelju za poduku i pouku koju odašiljaš komentarima svojim.
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
@Darko Legen;
Hvala za komentar!, a tu Ti ja ne mogu pomoći?!
Svaku sreću mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli, za biznis cijeli.
20.09.2011. (09:03) - - - -
• Brianna
Tvoje igre riječima su fascinantne, mogao bi pokrenuti novi pravac u hrvatskoj književnosti...
20.09.2011. (11:08) - - - -
• wendy-tanja
dođi malo i do mog bloga, tamo ima svega: i čarobnjaka i bilo koga :)
20.09.2011. (11:49) - - - -
• wendy-tanja
navrati malo i kod mene :)
20.09.2011. (11:56) - - - -
• shadow-of-soul
lijep pozdrav, dragi virtualni prijatelju, vidim da još nisi isprobavao novi dizajn bloga*?
20.09.2011. (11:57) - - - -
• shadow-of-soul
lijep pozdrav, dragi virtualni prijatelju, vidim da još nisi isprobao novi dizajn bloga?
20.09.2011. (11:57) - - - -
• wendy-tanja
posjeti malo i moj blog :)
20.09.2011. (11:58) - - - -
• hajjnezir
@Brianna;
Mir Tebi!,
Hvla ti "mala"!
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hjjnezir dijeli.
@wendyy-tanja;
Mir Tebi!,
Prije do tebe bio nego odgovroi. Divno je bilo kod Tebe. Nastavi!, navraćat ću češće.
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
@shadow-of-soul:
Mir Tebi!, Hvala Ti, ali ći morati do prijatelja da to isproba a i naša zajednička virtualna,
Aurorraisa radi nešto na tomu. Svakako Ti OGROMNO HVALA, "mala"!
Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hajjnezir dijeli.
20.09.2011. (14:27) - - - -
*
PS.
"Sljedeći post: "Stilske vježbe"
Svaku sreću, mir i dobro svima pa i "njima" od srca želim!, hn. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.