" R i p o r t "

22.10.2016.


Mir i spas Božji ti želim!

*






'Ko o čemu ja o uzrocima, ….

*

Raport: „Gospodine si-Ti!“

*

U prvom krugu su žedni,

u drugom krugu su bijedni,

u trećem krugu su kužni,

u četvrtom krugu su tužni,

u petom krugu – svi Tebi dužni,

u šestom krugu jadni,

u sedmom krugu gladni,

u osmom krugu svi ….. hladni.

Izvan i iznad krugova siTi!

Raportira: ta-Kama

*

„ta-Kama", reci gojima da se ne približavaju krugovima mojima.

Što dalje od mojih krugova,

ta ja uživam od njihovih dugova!

*

Moji krugovi – njihovi su dugovi.

Njihovi mi dugovi – 'najbolji drugovi'.

Šta drugovi, jarani, ta mani – tamanite ih s_e.“


*

Eppur si muove,

Stariji polubrat, nh
.


*







*

Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.nosretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.