"Vijenac za zlatokosu"

16.10.2016.


Mir i spas Božji ti želim!
*




"Zlatokosa"



*
Vijenac za zlatokosu

(ovako nitko nije pis'o?!)

*
Trebam ćutanje tvoje
Istinu ne tražim

*
Samo ćutanje tišinu želim
Istinu ne tražim jer donosi bol

*
Moja mašta ne priznaje sreću
Istina moja si radost

*
Radosnog sebe u tebi želim
Anđela u tebi bijeloga gledam
Dobrotom želim promijeniti svijet cijeli
Obasjava mjesec na licu ti veo bijeli
Sada kada sam tebi toliko velik
Trebam te cijelu za sebe samo

*
Tražim na hridi mindera topla
Ulaz u carstvo što sanja
Gdje grije ljubav sklona blaženstvu
Avet ljubim ničemu je slična

*
Ishod tvoje ljubavi su naša djeca
*
Srdašca hladna kosti nam zrače
Radosti usne su ti usijane žarom
Energiju prosipam zbog ljubavi
Ćoravog sreću uzimam zbog sreće tvoje
Anđela lutalice oči nisu i oči moje.

*
Prva slova:


„TI SI MI RADOST TUGA I SREĆA!“


Prva riječ:


Trebam istinu samo istinu
Moja istina radosnog anđela
Dobrotom obasjava
Sada trebam – tražim ulaz
Gdje avet ishodi srdašca radosti
Energiju ćoravog anđela.


Druga riječ:


Ćutanje ne, ćutanje ne trebam
Mašta moja sebe u tebi želim
Mjesec kad te cijelu na hridi hladan grije
Ljubim tvoje hladne usne
Prosipam sreću lutalice.


Posljednja riječ:


Tvoje tražim želim bol
Sreću radost želim
Gledam svijet cijeli bijeli
Veliki
Samo topla sanja
Blaženstvu je slična
Naša djeca zrače žarom
Ljubavi tvoje i moje.
N.M.


Pisano „u neznanju“ , (prije povratka na pravi put) 1993. ratne godine.


Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hn. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.