"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 866. - 875.)

13.09.2016.




Mir i spas Božji ti želim!







866. Obraćenje?
Izgradnja čistoće srca. „Verbalizirati želju, molbu, htijenje za osobnom promjenom u pozitivnom smislu“.
/Željeno uvijek ostaje na nivou želje/.

867. Uživanje?
......... trošenje života u nečemu što malo vrijedi. /Slijeđenje strasti/.

868. Truditi se?
Ulagati napor. – Ne trudi se! Bolje od truda je htjeti i vršiti, drage volje.

869. Država i pojedinac?
Demokratska država zadržala je sve atribute socijalizma, komunizma a traži kapital odnos. Slobodan sam birati kome silu dati. Dao sam, sada se pitam gdje je sloboda, nisam znao što sa njom. Ključ je u mojoj ruci, ali nisam siguran da li će ključ vrata slobode otključati. „Probaj, možda ćeš se ipak osloboditi. Uči! Traži! Pitaj, ne skitaj, dat će ti se; U stvari već ti je dano ali si izgubio.“ „Država to sam Ja!“
„Ne traži izgubljeno tamo gdje nije!“

870. Gospodar riječi?
„Gospodar“ sam svojih riječi dok ih ne izustim. Kada ih izustim postajem njihov „rob“.

871. Osobnost – identitet?
Osobnost se odnosi na karakter, identitet na karakteristike, značajke.

872. Život – smrt?
Oaza – pustinja, (u neznanju)
Pustinja – oaza, (u Istini)


873. Govor - šutnja?
Kur'an - Smrt.
Problemi – grubost.

874. Kajanje?
Kajati se trebamo svi: Onaj što dobro čine što ga nije više učinio, onaj što zlo radi, što se zla već ranije nije okanio.

875. Bolesnik i zdrav. Strah – nada. Bolje je bolje?
Bolja je Bogobojaznost u zdravlju, nego nada u milost na samrti.
„Strah od Božje kazne, u vremenu kada je čovjek zdrav i sposoban, bolji je od nade u Njegovu milost.
Na samrti je bolja nada u Njegovu milost nego strah od Njegove kazne.“



Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.