"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 846. - 855.)

08.09.2016.


Mir i spas Božji ti želim!










846. Morati ili htjeti?

Morati: Jednako je misliti da nešto moramo činiti preko svoje volje.

U stvari mi ništa ne moramo, slobodni smo , „Mi hoćemo.“

Hoću: Jednako je svjestan izbor dobra i odgovaranje od zla.


847. Iskustvo patnje?

Svrha, smisao patnje je učenje.

Znati, znači izbjeći patnju. Loša iskustva, dobri učitelji.

Osobno iskustvo najbolje iskustvo.

Tuđe iskustvo težak hendikep, napose za one koji ne mogu (ne žele) prihvatiti, bez provjeriti.


848. Život i smrt- (preseljenje)?

Živjet ćeš puninu života tek kada shvatiš i prihvatiš nepobitnu činjenicu da si određenog vijeka trajanja i da ćeš otići sa pozornice života, poći ćeš iza zavjese. Neki to zovu smrt a mi (Ja) preseljenje. Najveća nagrada koju će donijeti znanje o „smrti“ bit će život sam. Tvoj život kojeg ćeš živjeti tako da je vrijedno za njega i „umrijeti“- preseliti se.

849. Tko će dosegnuti sebe?

Dosegnut ćeš sebe ako slijediš sebe. Ne zaboravi tko si i što si !


850. Vanjski autoritet?

Pojedinac će učiniti sve samo da se ne mora suočiti sa samim sobom.

TRAŽITI SEBE IZVAN SEBE ZAR TO NIJE ŽALOSNO? „ŽALOSNO JE!“


851. Siguran put u bijedu?

Ovisnost o bilo čemu osim o Bogu je siguran put u bijedu.

Ovisnost o Bogu jedini je put do sreće. (Aghara Vimalanandrra)


852. Snaga riječi?

„Ljubi neprijatelje svoje.“

„Ja Vas 'Te' ljubim a Vi me ubijaš.“ Neznalica sam. Sjenu slijedim!

Ove riječi pretočene u djela jače su od svakog „Tvoga“ oružja.

„A nevjernici će poraženi i osramoćeni biti.“ – Poraženi a ne pobijeni!.


853. Opasna tama (MRAK)? tama (MRAK)?

Nije opasna tama koja nastupa zalaskom Sunca.

Opasan je „MRAK“ koji nastaje kada zatvorim oči pred Svjetlom - Istinom, pred Bogom.

/Krećem ka Svjetlu, osloboditi se sjene./


854. Razum?

„Reflektirana svjetlost.“


855. Moć zabave?. Moć zabave?

Zabavom se cijeli narodi mogu pretvoriti u idiote.“

S toga: Zabavljaj se ako kada i koliko te volja.

/To „On“ zna i potencira. „Kruha i igara“./



Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.