"1000 pitanja? - 1000 odgovora!" (pitanje 796. - 805.)

30.08.2016.


Mir i spas Božji ti želim!






796. Nebitno, (minorno), u odnosu na bitno?
............ profit, u odnosu na sreću!

797. Bankrot?
Rasplitanje, namjernog zaplitanja, „prokleto – pohlepnih“. „Njih!“
/Bogu, Božje, Caru – Carevo, Tebi – Tvoje, ali i Meni – „Moje“!/

798. Što Ne?
Banke, „Ne“!
Lihva, „Ne“!
Zaplitanje, „Ne“!
Poroci, „Ne“!

799. Što „Da“?to „Da“?
Fondovi, „Da“!
Trgovina, „Da“!
Znanje, „Da“!
Vrline, „Da“!
„Ne bojte se stado maleno“, - Ti će se već za sebe pobrinuti!

800. Osjećaji?
Čovjek svjestan svojih osjećaja i usklađen s njima, najbrži je put da saznaš što misliš; - Kako se osjećaš!??


801. Tko se dobro osjeća?
Onaj tko ima pozitivne - dobre misli dobro se i osjeća, taj zadovoljava svoga Gospodara.

802. Što predstavljaju osjećaji?
Osjećaji predstavljaju povratnu informaciju o skladu misli, riječi, djela i propusta u svijesti sa savjesti.

803. Preokret u životu? životu?
......... Najjednostavnije ostvarujemo tako da; - Prihvatimo pozitivne misli prihvaćanjem činjenica. Mislimo ono što volimo. To vizualizirajmo.

804. Nanošenje zla mišlju?
Mislima ne možemo nanijeti zlo drugima već isključivo sebi.

805. Tko je moj tvorac, Stvoritelj?
„............. . Ja sam tvorac samoga sebe!“ Tako govore nevjernici a vjernici znaju da su, stvorenja Božja. A Ja; - Ja sam „tvorac“ svojih dobrih i loših dijela, a djela su na Zemlji čovjeku mjera.



Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.