"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 609. - 615.)

25.07.2016.

Mir i spas Božji ti želim!




606. Blaženstvo?
Cilj koji biramo radi njega samoga. /Znati da smo udovoljili Gospodaru./

607Ugroza slobode?
.... je svako ometanje prava na ne uznemiravan izbor, neprihvaćanje odgovornosti za vlastiti izbor. /Nema slobode bez odgovornosti./

608. Što su „trice i kučine“?
............ proizvod su života u „Iluziji“, života u neznanju. Dužnost živjeti s takovima imaju oni koji znaju. Oni koji znaju dužnost imaju da opominju i savjete daju onima koji ne znaju a savjet prihvaćaju.

609. Što se nalazi iznad dobra i zla?
........................., Milosrđe, Gospodara moga.
Milostivi je rekao: „Moje milosrđe, prethodi mojoj ljutnji.“
„Moj oprost, pretječe moju osudu.“

610. Zašto tražim opravdanje?
Da bih sačuvao dostojanstvo.

611. Zašto je dobro duboko disati?
Dišući duboko, činimo dovoljno mjesta srcu za odmor i širenje?!
Ljudi koji duboko dišu „široka su srca“, - smireni.

612. Zašto biramo?
Biramo jer si želimo olakšati put za dalje.

613. Što nas oduševljava?
Ono kakovi bismo željeli biti.

614. Tko nalazi sve to manje razloga za radost?
Potonuli u neznanje, vidokrug im se sužava, horizont uzdiže, tonu.

615. Zašto me „štitiš od 'zločestih' “?
Želiš ti upravljati mojim životom. /Ne postoje zločesti ljudi!/

Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn. sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.