"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 541. - 545.)

13.07.2016.


Mir i spas Božji ti želim!



541. Kako će vjernici nagrađeni biti?
„A one koji budu vjerovali i dobra djela činili – Mi nikoga ne zadužujemo mimo njegovih mogućnosti – biće stanovnici Raja, u njemu će vječno ostati.“

„Iz njihovih grudi ćemo zlobu odstraniti, ispred njih će rijeke teći, i oni će govoriti: 'Hvaljen neka je Bog, koji nas je na pravi put uputio; mi ne bismo na pravom putu bili da nas Bog nije uputio, poslanici Gospodara našeg su zaista istinu donosili,' i njima će se doviknuti: 'Taj Raj ste u nasljedstvo dobili za ono što ste činili'.“

542. Kako raste bilje, kako raste vjera?
U plodnom predjelu raste voljom Gospodara njegova, a u neplodnom tek s mukom. Eto tako Mi na razne načine, ponavljamo dokaze ljudima koji zahvaljuju. Isto tako je i sa vjerom; „prihvaćanje bez provjeravanja.“

543. Kako su govorile glavešine naroda grješnih?

„Mi smatramo da si ti u pravoj zabludi.“

„Mi smatramo da si ti doista neznalica i mi mislimo da si ti lažac.“

„Zar si nam došao da se jedino Bogu klanjamo, a da one kojima su se klanjali preci naši napustimo?“

„Učini da nas snađe to čime nam prijetiš, ako je istina to što govoriš!“

„A mi, doista ne vjerujemo u to u što vi vjerujete.“

„O ..... , učini da nas snađe to čime nam prijetiš ako si poslanik.“

„Istjerajte ih iz grada vašeg, oni su ljudi – čistunci!“

„Ili ćete bezuvjetno vjeru našu prihvatiti, ili ćemo mi, o ..... , tebe i one koji s tobom vjeruju iz grada našeg istjerati.“

„Ako pođete za ........ bit ćete sigurno izgubljeni.“

„I naše su pretke pogađale i žalosti i radosti!“

a dužnost nam je:

„Ti sa svakim – lijepo! i traži da se čine dobra djela a neznalica se kloni!“

„A ako đavao pokuša da te na zlo navede ti potraži utočište u Boga, On uistinu sve čuje i zna.“

„Oni koji se Boga boje, čim ih sablazan vražja dodirne, sjete se, i odjednom dođu sebi.“

„Dok prijatelje Zloga, zli podržavaju u zabludi i oni ne dolaze sebi.“

Isto tako govore „Glavešine“ i sada!

„U vjeru je zabranjeno silom ugoniti. Čovjekova sloboda govora i izbora je zagarantirana, odgovornost određena., opravdanja neće imati“.

544. Kakov ne treba biti?
„............ i ne budite kao oni koji govore: 'Slušamo!' – ali ne slušaju.“

545. Što od djeteta odrasli mogu naučiti?
Ako ga nešto žulja dijete kaže: „Žulja me, - izvadi 'men!“ (kamen).

Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn. sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.