"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 506. - 510.)

05.07.2016.

Mir i spas Božji ti želim!




506. Što da očekuje onaj koji sam sebi nepravdu čini?
P r o p a s t , - z l o .

507. Što da očekuje onaj koji sebi i drugima dobro čini?
Što drugo doli dva dobra: Dobro na ovom i na budućem svijetu. Dobro!

508. Koga se treba kloniti?
.........., neznalica, zla i Zloga .

509. Zašto mi je kako mi je?
....., jer sam kakav sam! Kakav sam? Ovakav, onakav, svakakav! Uprav' to zaslužujem/o.

510. Što rađa „Dogmatizam“?
Dogmatizam onih koji proglasiše neke svoje dogme, rađa „Ekstremizam“ koji u svemu naprednom vide protivnike njihove „Dogme“.

Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.