"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 126. - 130.)

08.05.2016.

Mir i spas Božji ti želim!

126. Tko je krivac za moje probleme?

Za većinu problema u mom' životu „krivi su mi drugi“. Ja nisam kriv ni' što sam živ!, nije li tako?
Zašto?
U neznanju tražim blaženstvo, za to mi je kako mi je!- Neznalica sam.

127. Što priječi čovjeka da amo baš ništa ne mora?

On kao On.

128. Čime se ostvaruje čovjek?

Djelom. Dobar čovjek, dobrim djelima, svijetlom stranom svoje ličnosti,
neznalica zlim djelima, tamnom stranom koju nosi u sebi.

129. Što je cilj dostizanja cilja?

Postavljanje novog cilja. Tko nakon dosezanja cilja ne zna kamo dalje jednak je onomu koji iskače iz zrakoplova bez padobrana.

130. Kamo me vodi bijeg od stvarnosti?


U novu stvarnost, - u ludnicu. Tamo mi je i mjesto.

Svaku sreću, mir i dobro Ti!, hn.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.