NAJČITANIJI POST!!, - "Tisuću pitanja - tisuću odgovora!"

26.04.2016.

Mir i spas Božji ti želim!

Nešto dulji post ali sigurno vrijedno pročitati do zadnje riječi. Pa uživaj i okoristi se.

"Sto besplatno primih, besplatno i dijelim!, hn. :)

67. Spoznaja Boga?

Vrhunac u spoznaji onih koji su spoznali Boga – Allaha dž.š. je nemoć njihova da spoznaju Boga Veličanstvenoga.
Ne može spoznati Uzvišenog Boga nitko osim Uzvišeni Bog.

„Sve što teče u mašti tvojoj, sve što ti um pojmiti želi i razum što uobražen veli – iznad toga je Bog po biti Svojoj.“

Nemogućnost da se spozna Uzvišeni Bog je spoznaja koja obuhvaća suštinu Božjih svojstava, a suštinu zna samo Uzvišeni Bog. Ostaje nam relativna spoznaja , spoznaja Božjih imena (ekonomija) – slava neka je samo Njemu – spoznaja savršenih djela Njegovog stvaranja u svemiru i materijalnom svijetu.

Istinu je rekao ovaj: „Ne može spoznati Uzvišenog Boga nitko osim Uzvišenog Boga – Allaha.“

Istinu je rekao i ovaj: „Ne znam ništa osim Uzvišenog Boga – Allaha, jer u postojanju svijeta nema ništa drugo do znakova Njegove volje.“

Istinu je rekao i ovaj: - „Spoznaja Boga je osobno iskustvo, a spoznaja Njega - neka je slavljen samo On – razlikuje se od čovjeka do čovjeka.“

Oni koji su Boga spoznali kažu: „Bog je spomenuo nas prije nego što smo mi Njega, znao je nas prije nego što smo mi Njega spoznali: Dao nam je blagodati prije nego što smo Ga molili, a smilovao nam se prije nego što smo Mu uputili skrušenu molitvu. Pa kako da dozvolimo da u naši srcima bude išta drugo osim Njega.

Slavljeni i Uzvišeni Bog skriva Svoju Veličinu zastirući svjetlostima Svoju milost ......... . Ne može se shvatiti svrha toga niti se može doseći suština toga.

„Ti ćeš o čovječe, koji se mnogo trudiš, trud svoj pred Gospodarom svojim naći.“
*
„Beskonačno je moguće uživati samo u nedokučivom, tomu nas uči osobno iskustvo.“
*

Svijest o Bogu ................................ - ( ovo neizostavno trebam znati!)
*
Čovjek je biće koje se razlikuje od anđela – meleka i od životinjskog svijeta.
Nije valjda;- od kakvih Meleka – anđela?
Duhovnih bića.
Duhovnih biće?
Da, duhovnih, bestjelesnih bića.
Od njih se razlikuje razumom i time što posjeduje svijest, kreativnost, pismo, govor, stvaralaštvo i još mnogo toga.
Zar samo time?
Ima još manje bitnih razlika.
Sve ovisi o Bogu, svome Stvoritelju!
Sumnjam .......!
Zašto?
Jer ne vjerujem.
Zašto ne vjeruješ?
Hoću dokaze.
Jednako je potrebna Božja pomoć onom tko Ga je spoznao kao i onom koji Ga niječe. Je li to sigurno?

Vjeruj, ne sumnjaj, vjeruj.
Sumnjam.
Također je potrebna Njegova zaštita onom koji mu ljubav (ašk) čini i onom koji niječe Njegova svojstva. Svi ljudi su ovisni o Bogu iako se razlikuju nivoi svijesti vjernika i nevjernika.
Kakovi nivoi? Ja imam naobrazbu – znanje!
Znanje!? – Nije dovoljna kognicija, znanja stečena edukacijom niti metodama, (dedukcije, indukcije, redukcije). Potrebno je znanje koje dolazi odozgo, iz nutrine čovjekova bića. Potrebni su aksiomi što ne isključuje sve njih niti treba da se i nadalje pitaš, da i dalje sumnjaš.
„Vjernik shvaća i svjestan je potrebe Božje milosti neophodnosti Njegove pomoći.
Vidi ti to?
On (vjernik) je razborit.
A ja, zar ja nisam razborit?
Iskreno govoreći, a samo tako se približavamo Istini; - Nisi!
Onaj koji ne vjeruje nije svjestan da njegov život ovisi o blagodatima koje mu je Bog darivao, a osim toga niječe Stvoritelja tih blagodati.
Pa što!?
Zaključi sam; - Oholost i nije neka vrlina.
Sva stvorenja znaju da imaju Stvoritelja i da je to Bog.
Šalite li se to vi?
Mi se s time ne šalimo. Mi se s time ne smijemo šaliti.
Nego, reci ti meni; - Kako će dijete rođeno i odraslo u izvanbračnoj zajednici najlakše saznati tko mu je otac?
Da razmislim ............................................................................................ ?
Neka majku pita!
Tako je. To je ispravno i najjednostavnije. Najkraći put do znanja je silazni put, kada nam znanje dolazi odozgo.
„I trava i drveće sedždu čine (ponizno se klanjaju), pa koje blagodati Gospodara vašega poričete,“
„I ne postoji ništa što Ga ne veliča hvaleći Ga ali vi ne razumijete veličanje njihovo.“
U tome su jednaki vjernici i poricatelji.
Mislim da to nije točno!?
Mislim da se Ja u tome razlikujem!?
Jedno je misliti, drugo pretpostavljati, treće je znati ali ovo što je rečeno dolazi od Milostivog i to je lako dokazati; Ali ti nećeš da vjeruješ.
Hoću, ali trebam dokaze.

Ako vjernik slavi Boga, jezikom razumom i srcem, onaj koji poriče Boga ne može tvrditi da sam upravlja radom srca svoga, njegovim preciznim otkucajima. Poricatelj ne može tvrditi da tisuće kemijskih procesa koji se odvijaju u njegovom tijelu rade pod njegovom kontrolom ili da on upravlja njima. Ti procesi koji funkcioniraju savršeno, samo su jedna vrsta pokornosti (ibadeta) koje stanice ljudskog tijela čine Bogu. Prema tome, i najžešći poricatelj ne može da zabrani stanicama tijela svoga da čine ibadet (vrhunac ljubavi) Bogu čak i onda ako on to prezire. Božja je moć iznad svih zakona i odredbi, a čovjek je nemoćan.
SVIJEST čovjekova je osnovno svojstvo koje ga čini čovjekom.
Dobro,.
Dobro; - Dobro je da kažeš dobro.
Kada bismo čovjeka lišili svijesti on bi se vratio natrag u zemlju iz koje je i nastao.
Točno!
Bez spoznaje Boga ne postoji svijest čovjeka, jer stijene brijega i planina postaju mekše i nježnije od ljudskog srca, a zemna polja plemenitija i časnija od njegovog razuma.
?????????
Vidim da si se nešto zamislio o čitaoče. Uvijek je bolje dobro promisliti prije iznošenja stava ili suda o nekomu ili nečemu.

„Džinove i ljude Sam stvorio samo za to da Mi ibadet (da Me obožavaju) čine. Ja ne tražim od njih opskrbu niti tražim da Me hrane. Opskrbu daje jedino Bog, Moćni i Jaki.“
Ne znam,?
Neznanje nije blaženstvo, zato uči.
Mi znamo da se u trenutku kada prestane rad srca objavi da je kod čovjeka nastupila smrt i da se on vraća u zemlju.
Tako je uglavnom tako!
Točno , istinu si rekao. Ne obaziri se na varljiva osjetila.
Međutim u isto vrijeme mi ne znamo, ako prestane spoznaja Boga, da je to znak umiranja čovjekove svijesti.
Ne znamo,.
Ne znamo.
A najopasnija vrsta smrti je smrt onih koji su još živi; To su oni koji ne shvaćaju smrt.
Interesantno i lako moguće,.
Ne samo da je interesantno nego i točno i žalosno u isto vrijeme.
To Bog mrzi kod Svojih robova (stvorenja).
Zašto?
S razlogom.
Zar da imaju srca koja ne osjećaju, umove koji ne spoznaju, uši koje ne čuju i oči koje ne vide?
Zbog toga!?
Zbog toga! A zar to nije dovoljan razlog?
Bog ne želi da Njegovi robovi budu bića bez svijesti.
I ja to ne želim.
Uz svijest pristaje i čista savjest.
Zbog toga je uzvišeni Bog pozvao ljude da mu ibadet čine (obožavaju).
A tko mu se odaziva?
Vjernici.
Oholi, nevjernici i licemjeri sigurno se odazvati neće, i ako upravo njih najviše privlači Božje svojstvo Svemoći. Oni bi da zasjednu na Prijestolje Njegovo.
On (Bog) je Jedan Jedini koji daje opskrbu ljudima i koji im daruje hranu, a najvažnija opskrba u Njegovoj riznici je Njegov poziv da Mu se ibadet čini (da Ga obožavamo). Kada ne bi bilo Njegove dobrote prema ljudima, oni bi bili ostavljeni da se rađaju i umiru u većoj bijedi nego što postaju i nestaju druge stvari.
Nisam siguran!?
To uopće nije bitno. To Njemu niti šteti niti koristi. A tebi? Razmisli o tomu.
Svemogući Vječni Bog je neovisan!
Ne znam.
Nevjernik želi da je sam svoj Gospodar, zaboravljajući pri tome čiji zrak udiše, čiju vodu pije a sve iz prostog razloga .................., ohol je.
A taj je ............?
Želi i nadalje da živi grješnim načinom života, bez da ikomu odgovara. Eto zašto nevjernik neće da vjeruje, više voli život u iluziji.
Nakon ovoga više nema odgovora, „Ne znam“.
Obožavanjem Boga uvećavamo svoj posjed a nevjernik ga gubi kada ne vjeruje.
Što to?
Jesi li ti gospodar svoga sna i da li ti određuješ da ćeš se ujutro probuditi?
Čovjekov razum ga uči da sve načinjeno - izrađeno ima stvaratelja.
Točno.
Točno, točno., samo što čovjek ne smije uobraziti da je išta stvorio. On uživa blagodati stvorenog, ostaje mu samo da kombinira i re-kombinira,
oblikuje – preoblikuje, gradi i razgrađuje, nikako i da stvara. U tomu je nemjerljiva razlika između stvorenja i Stvoritelja.
Znaj, zapamti: Čovjek nije tvorac ničega pod „kapom nebeskom“.
Razumom obdareni priznat će da je njihov Stvoritelj Bog Svemogući.
A !?
To što si čuo. U neznanju nećeš blaženstvo naći.
Poslušaj riječi Uzvišenog Boga: „ O robovi Moji, vi nikad nećete dostići
Moju snagu pa da bi Mi mogli naškoditi, a niti ćete ikada dostići Moju dobrotu da biste Meni bili od koristi.“
„O robovi Moji kada bi od prvog do posljednjeg od vas svi ljudi i džini bili kao najpobožnije srce jednog od vas, to ne bi nimalo uvećalo Moju moć!“
„O robovi moji, kada bi vi od prvog do posljednjeg, svi vi ljudi i džini, bili kao srce najokorjelijeg nevjernika među vama, to ne bi ništa umanjilo od Moje moći!“
*
Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.

Oznake: more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.