"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!"

14.04.2016.

BismillahirRahmanirRahim, - EsSelamu 'alejkum!
U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!

U Č I !

U ime Boga, Milostivog, Svemilosnog, Samilosnog!
Bog je Najveći!
Bog Jest Koji Jest a sve ostalo i jest i nije.
Čovjek je kakov je, oslikava ga jezik a opisuju njegova djela.

*

P O Č I N J E M S E P I T A T I ! T I !

*
1. Što je čovjek?

Čovjek je posebno odabrano i obdareno stvorenje od Stvoritelja svoga.

2. Ima li sve stvoreno Stvoritelja?

Ima! Tomu nas uči iskustvo naše.

3. Kakova je razlika između čovjeka i životinje?

Razlika je u tome što se čovjek pita: -Zašto?
Zašto patim?
Tko sam ja?
Da li sam stvoren za patnju?
Da li sam stvoren za nevolje?
Posjeduje svijest i savjest?
Piše, istražuje, Bog mu je dao ono
što nije dao niti jednom stvorenju a to je najveća blagodat, koja zloupotrijebljena nosi sa sobom i najveće prokletstvo; - moć da bira neuznemiravan od bilo koga ili bilo čega, trunku neovisnosti dane individualnim dušama. Eto po čemu se čovjek u osnovi razlikuje od svih.

4. Tko sam Ja?

Ja nisam samo ovo tijelo i zato kažem ovo je moje tijelo. Ja sam tijelo u koje je Bog udahnuo dušu.

5. Što je život?

Život je prolazak kroz zadano vrijeme.
a) Život nevjernika je spoj žudnje i jadikovanja; - žudi za onim što nema i jadikuje za propuštenim.
b) Život vjernika je spoj sreće i zadovoljstva ....... ..

Es-Selamu' alejkum wa rahmetullah wa berekatuhu!, hn. :)
Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn. - El-hamdu lillahi Rabbil 'alemin,

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.