"Tisuću pitanja - tisuću odgovora?" Evo i mene nakon duže stanke,

09.04.2016.

BILJEŠKE AUTORA:

Ove moje pisanije nastale su kao rezultat osobnog putovanja u potrazi za sobom, smislom života a koristiti će trima vrstama čitatelja; jednu čine oni koje zanimaju i privlače pitanja života i smrti, nevjerojatnosti i čuda koja se događaju u životu; drugu grupu čine oni koji traže duhovno svjetlo koje još nisu pronašli a iz „mraka“ bi da izađu.

Mnogi iz ove dvije grupe, naročito prve čuli su za razne putove koji ka Istini vode i ako ne prepoznaju pravi put nego ga kao zabludu vide te ne nalaze sebe. S toga sam nastojao prikazati činjenice do kojih sam došao u potrazi za sobom što je moguće objektivnije, suzdržavajući svoje subjektivno oduševljenje nađenim.

Nakon prve knjige „Pokret osobnog preporoda“ koja govori o korištenju najveće blagodati dane čovjeku a to je moć ne uznemirenog izbora, javila se potreba za proširenjem horizonta znanja te su nastale ostale knjige koje su sabrane u ovu trilogiju, vezane na obradu iste teme. Svatko tko pročita ove knjige dolazi indirektno u doticaj sa svim Knjigama Božje objave kao i ostalim knjigama koje su mi pomogle u potrazi za sobom i smislom svog postojanja i bivstvovanja. Svatko tko sumnja u pročitano može doći s njima u kontakt kako bi dobio potvrdu fantastičnih, nevjerojatnih doživljaja koji se u čovjeku dogode u trenu.
Treću vrstu čitatelja kojima su ove knjige namijenjene su sljedbenici koji su već izabrali svoj put koji će možda osjetiti da su ove pisanije ili odveć hladne ili vrele za njih. Molim da razumijete da su ovi tekstovi proizvod čiste predanosti zanimljivi samo istinskim tražiteljima i sljedbenicima pravog puta a namjera mi je zahvatiti širi krug čitatelja.

Iskreno se nadam da će čak i najgorljiviji i najiskusniji sljedbenici Knjiga kojima je neobično već postalo svakodnevno, naći na ovim stranicama ponešto zanimljivo za sebe, možda neke nove činjenice za „novi početak“, novi pogled, drugačije objašnjenje ogromne moći koju riječ posjeduje i ima. Riječ i riječi upravo su beskrajni ocean i niti jedan čovjek ne može znati do nekoliko kapi znanja beskrajnog znanja oceana. Svoju dugogodišnju potragu i njene plodove hoću dijeliti sa vama jer kako ćete vidjeti čitajući knjige na mnogo mjesta sam naveo moj stav po pitanju plodova znanja: „Što besplatno primih – besplatno i dijelim!“

Izražavam svoju neizmjernu zahvalnost i poštovanja Onome koji se na mene smilovao i na pravi put me vratio iz mojih lutanja bespućima moje „zbiljnosti“. Moja zahvalnost i svima onima čije sam knjige pročitao i koje su mi od koristi bile, „razvile i fiksirale film“ bilo da potvrde ili opovrgnu moje uvjerenje, moju vjeru, moj način života koju od tada u sebi nosim i živim. Zahvalnost i svim znanim i neznanim ljudima i događajima sa kojima sam u kontaktu bio, od njih štošta učio o doživio u prolasku kroz zadano mi vrijeme koje mi ljudi životom imenujemo.

Na kraju moja posebna zahvalnost mojoj drugoj polovini (boljoj polovini „Ja“ a to si „Ti“ koja si mi pružila dovoljno prostora, bila strpljiva da bez ometanja mogu raditi na potrazi za sobom – tobom i sve to ovako uobličiti, tebi i drugima ponuditi na uvid, čitanje i korist ako Bog da! Zahvala i svima koji su pomogli da ova trilogija ugleda svjetlo dana i zauzme svoje mjesto u životu radoznalih ljudi.
Hvala svima i sretno!,hn.

Uvod u trilogiju

P.S. Da bih nastavio sa objavljivanjem narednih postova potrebno je da se u komentarima jave bar tri čitatelja. hn. :)

wave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.