Linkovi


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us







utorak, 04.03.2008.

Bog svi ja san Antesmokin. Iden u 5. razred. Iman 11 godina. Moj hobi je igranje kompjutera i ...
Iman brata Tina koji ide u 6. razred.

Htio bi postat arhitekt zato sto volim crtati tlocrte kuca.

Iman veliku obitelj. Oko dvadeset rodaka.
Najdraze rodice su mi Ana i Matea.
Rodaci su mi svi jednako dragi.

Iman dosta prijatelja a najbolji su mi : Marin, Mihaela, Neven, Mateo i Josip.

Marin- susjed, dugo se znamo, super prijatelj cool

Mihaela- odlicna prijateljica o njoj mogu rec sve najbolje wave

Neven- mister Bjelolasice, totalni ludak zujo

Mateo- cili plav, super igra nogomet nut

Josip- super prijatelj i stalno zeza naughty


Nogomet mi je najbolji sport. Super su mi svi ti potezi: driblanje, zongliranje i slicno.
Najdrazi igrac mi je Shevchenko ali klub nije Juventus nego Milan.

Muziku slusan samo kad mi je dosadno. Najcesce slusan Gunse i klape.
Najbolja klapa mi je Intrade i Maslina.

Iako ne volim skolu najdrazi predmet mi je njemacki a najgori matematika i hrvatski hrvatska.

Svake zime iden na skijanje s mojim prijateljima.
Najbolja skijasica za mene je Janica Kostelic.

S prijateljima najcesce igram ratne igre i gradimo logore po sumi.

U kuci iman akvari a u njemu oko dvadeset ribica.
Ja ih redovito hranin. rolleyes

molim ostavljajte komentare



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog,hr

evo van malo blogova:
tino (brat)
brat1.blognono
kike&ivanablablagreedy
magizujonut
osmasicethumbupwave
petar&damjaneekbang
petrathumbup
XXX
nevenlud

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us