Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


EVO MALO HAJDUČKIH PISMI::


Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili

Refren:
Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barkaj na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi




U našem malom mistu živi jedan kralj
On je simbol Splita i srce Jadrana
Njegova kraljica ruši sve od reda
Na poljudskoj ljepotici sa one strane Marjana.

Toooorcida razara sa sjevera
Toooorcida sa one strane Marjana.
Uvijek na pravome mjestu nalazi se ona
Navija, pali baklje za našeg šampiona.

Uvijek na pravome mjestu nalazi se ona
Navija, pali baklje za našeg šampiona.








Free Website Counters
Free Website Counters


Ne mogu a da se ne pohvalim da mi rodak ovo ima u portopaku...
A kako se samo ČUJE!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je pojaćalo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo zvučnik...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ali virujte mi da to nije jedini, to je samo jedan od 6...

evo vam mala galerija slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ponedjeljak, 04.06.2007.

NIKO KAO HAJDUK I TORCIDA!!!!
A evo....
Ja ka i obično neznan šta da pišen!!! ali ako ne napišen moga bi
primit batina danas u školi....
Zato krenimo!!!!

Hajduk je izgubia ....... to više tice na grani znaju(nažalostmad)
a šta ćeš!!!

ja imam osjećaj da će hajduk u novoj sezoni bit prvi!!!!
nego šta da van kažen nego ako budemo išli u h. zagorje
tu će bit svega!!!!
u planu mi je dali da uzmen zastavu od hajduka i nasrid zagreba pivat!!!
naughtynaughtynaughtyšta kažetenaughtynaughtynaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovaj post je napisan pod prijetnjom od male plavuše
i ovo san naškraba za njenu dušu!!!!!!!

Pozdravljam sve koji su me komentirali u prošlom postu!!!

A to su: mala plavuša; Ivana; nazario car;torcida girl.......

Hvala svima i nadam se da ću imat puno komentara

evo još malo slika:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (164) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

naj, naj blogovi



O MENI


...MOJA SLIKA ...

ja san mihovil...SVI ME ZOVU MIKY...to mi je nadimak...
volin jednu malu...
obozavan svoje prijatelje...
trenira san veslanje... (RAZVIJENA RAMENA)hehee
volin upoznavat nove ljude...
to je dosta o meni...







MOJA EKIPICA... LJUDI KOJI SU MI DRAGI...



ovo je MIRTA moa LUTKISSAAA...
cura je prelipaaa... predobra jeee... ma jdenoistvanoo
SAVSRENAAAA... LOLIN JE MUCHOO... S BACHAA JE..
moa LUTKISSAAA






LJUBAV MOJA... nikole
kao sta vidite cura je prelipa i prezgodna...
uvik je tu kad si u k....
ma jednon rjecu predobra....
obozavan je ..hehe...






Najbolji blogovi....LEGENDARNI BLOGOVI koje ja posjećujem

tInA ...opaljena plavuša...

aNiTa...crna luda...

pUrKo...legenda...

hAjDuK...torcidašica...

mIa...anđeo s greškom...

iVaNa...carica...

rEgA...slavni nogometaš...

vAnA...plavushica...

kLaUdIa...rodica...

kAbArOvSkY...kabarovskydizajn...



Image Hosted by ImageShack.us




U jednoj ljetnoj noći
gdje zagorski je brijeg
smrznuo se Dinamo
i pokrio ga snijeg

A jedan mali zeko
prvenstvo traži svud
Gdje je, kud je nestalo
to njemu tišti grud

I plače, plače zeko sad
i beli Zagreb grad
cili Split se užgao
S Hajdukom slavi sad

I tužan mali zeko
sad vidi da je kraj
prvo misto otišlo
u dalek južni kraj



Torcida iz Splita
Zagreba, Siska,
Gorice, Osijeka,
Pule i Rijeke;
Dubrovnika, Imotskog,
Makarske, Mostara -
Svi u jedan glas,
od Korčule do Raba:
ŠAMPION JE HAJDUK!
ŠAMPION JE HAJDUK!
ŠAMPION JE HAJDUK!

Australija, Kanada,
Japan, Novi Zeland,
Amerika, Brazil,
Čile, Argentina;
Na cilome svitu
jedna je Torcida.
Samo jedna pisma
Se čuje na kraj svita:
ŠAMPION JE HAJDUK!
ŠAMPION JE HAJDUK!
ŠAMPION JE HAJDUK



EVO MALO SLIKA!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us