ni'ko kao hajduk iz splita

četvrtak, 05.10.2006.

hajduk živi vječno

evo dugo van nisan ništa pisala, ali šta se može kad mi nije radia interet. tako da vam u ovom postu sve moran napisat....dead

prvo je bila utakmica u osijeku i hajduk je headbangnes(p)retno izgubiamad
go je za njih u zadnjoj sekundi zabia neki vukojević, bog zna koji...
mi smo cilu utakmicu bili bolji i stabilniji, a onda to na kraju, ma grozno, ali ako se nastavi ovako, sedan pobijeda pa jedna izgubljena niko sretniji...

druga utakmica bila je između hajduka i dinama, naravno u splitu....

ovo su vam momčadi
Hajduk:
Balić, Miladin, I.Gal, Živković, Hrgović, Damjanović, Musa, Balatinac (od 55. J.Vučko), Carević, Bartololović (od 84. Blatnjak), Jelavić (od 45. Munhoz).

Dinamo:
Lončarić, Drpić, Ćorluka, Cvitanović, Carlos, Etto (od 81. Andreson), Vukojević, Agić, Modrić, Vugrinec, Da Silva (od 86. A.Tomić).

ja sam bila na istoku s jednon prijateljicom, koja je isto luda za kranjčarom i za nogometom, inače sad su joj u hajduku najdraži munhoz i bušić, a meni carević.... i eto bilo je oko 35000 ljudi i stvarno je bilo super na tribinama, oni bolesninjami purgeri se me samo tako iznervirali, ka da su došli igrat ragby... a sudac je bia katastrofa, je da je carević dobia crveni, ali mu je s pravom reka šta je reka... i tako privi smo mi poveli iz jedanajsterca, zabia je carević....onda oni sto iz jedanajsterca, zabia je eduardo...onda opet oni u nekoj akciji vugrenca i eduarda, vugrinec je zabia....onda opet mi iz jedanajsterca, zabia je munhoz... i eto tako smo i ja i moja prijateljica zadovoljne jer su zabili igrači koji su nama trenutno najdraži u hajduku. i eto rezultat je na kraju bia 2:2, ali poptpuno bezveze jer je derbi obilježćia sudac, a ne neki normalni nogomet.

slijedeću utakmicu igramo sa šibenikom i izostaje nan carević, ali dobit ćemo mi to....

svi su se žalili na suca osin naravno dinamovaca, i gospodina kužeapuknucu koji je poželia takvo suđenje i u zagrebu, oh a tako nešto...

ovo su vam izjave hajdukovaca koji su složili da ih je sudac uništia...i akraju trenera dinama koji je ponosan na bezobrazno suđenje

Zoran Vulićsmokin, trener Hajduka: "Sportaš sam i ne volim pričati o sucima, no što je previše, previše je. Mislim da večeras nisu igrali Hajduk i Dinamo, nego da smo svi igrali radi suca koji je bio glavni igrač utakmice. Ako Ćorlukin potez u 18. minuti nije za isključenje, ne znam što jest? Pa to je crveni karton svugdje. Carlos udara Musu šakom u glavu na očigled pomoćnog suca, ovaj ne sudi ništa. Sve se to vidi na TV snimci i stojim iza svojih riječi sad i zauvijek. Ovih 35.000 ljudi što je došlo nije došlo radi njega i trebalo je uživati u nogometu, a ne u monologu jednog čovjeka. Nakon svega moram biti zadovoljan bodom, ali da smo igrali 11 na 11 sigurno ne bih bio. Provociranje Carevića? Dinamovci na to imaju pravo, to može biti i dio taktike, ali sudac je tu da to vidi i sankcionira. Ja još nisam vidio utakmicu u kojoj su suđena dva jedanaesterca, a da za ni jedan nije dodijeljen ni žuti karton. Možda griješim i ispričavam se ako jesam, ali volio bih da danas mogu pričati o zasluženoj pobjedi bilo Hajduka, bilo Dinama, ali danas apsolutno nogomet nije pobijedio. Ovo ne govorim ni u svom interesu, ni u interesu Hajduka ili Dinama, ovo govorim u interesu hrvatskog nogometa i ne čudim se što naši klubovi tako loše prolaze u Europi. Svi se moramo zapitati gdje ide hrvatski nogomet."

Pablo Munhozsmijeh (malo podsijeća na munhoa), Hajduk: "Dali smo sve od sebe, ali mislim da je sudac oprostio puno kartona igračima Dinama. Utakmica je mogla biti bolja, a sramota je da svi sad moramo pričati o sucu koji je bio katastrofalan. Hvala Bogu što nismo izgubili kod kuće, a moram se zahvaliti sjajnoj publici koja nam je puno pomogla. Nikad nisam vidio bolju atmosferu na stadionu, ovo danas je bilo fantastično."

Mario Carević:kiss (jedan kiss za izjavu i za gol), Hajduk: "Žalostan sam zbog tog crvenog kartona, a posebno sam tužan zbog ovakvog suđenja, jer ovakvo nešto nisam doživio u životu. U stvari jesam već, što je najžalosnije, jer ovaj čovjek nam je pet puta dosad sudio derbi i pet puta nas je uništio. To je sramota, da sudac provocira igrače cijelu utakmicu. Smijao nam se u lice i svašta nam govorio, ne samo meni nego svim igračima. Opet sam ja na kraju ispao budala što sam tako glupo dobio drugi žuti i što sam isključen. Utakmica je bila loša, ali derbiji su uvijek takvi."

Jurica Vučkorofl, Hajduk: "Trnci su me prošli kad sam se zagrijavao za utakmicu, to je moj prvi derbi s Dinamom nakon šest godina. Penal? Neka Kuže pita Drpića je li me dirao. Nogomet je igra u kojoj trebaš iskoristiti svaku grešku protivnika, ja sam iskoristio njegov dodir koji je postojao i penal je po meni ispravno dosuđen. Vruć sam još i ne bih htio komentirati suđenje, ali mislim da je trebao podijeliti nekoliko crvenih kartona igračima Dinama, ako je već isključio Carevića zbog onakvih stvari."
Darko Miladin, Hajduk: "Nažalost, ovaj je derbi obilježio sudac. U dva navrata u prvom poluvremenu je trebao isključiti Dinamove igrače, a to nije napravio, dok je u drugom dijelu jedva dočekao isključiti Carevića. Kako bi se utakmica odvijala da je Ćorluka dobio crveni karton za udaranje Carevića u 18. minuti? Na taj je način zaustavio Hajduk, koji je i s igračem manje pokazao da se može nositi s Dinamom i da smo ostali 11 na 11 vjerujem da bismo pobijedili. Bod je Dinamu donio sudac i žalosno je da je on odlučio ovaj derbi, a ne mi igrači."

Igor Musaparty, Hajduk: "Uživao sam opet igrati u ovakvom ambijentu, no moram prije svega ostalog istaknuti suca Kovačića, koji je dosta utjecao na igru. Mislim da nas je oštetio u nekoliko navrata i Dinamo vratio u život svojim odlukama. Dva puta sam dobio šaku u glavu, jednom od Carlosa, jednom od vratara Lončarića, sudac ni jednom nije ni žuti karton pokazao Dinamovim igračima. Čvrsta utakmica, vjerojatno ne lijepa za gledati, ali jedan pravi derbi u kojem su obje momčadi pokazale veliku borbenost i želju. S obzirom na sve, moramo biti i zadovoljni bodom, jer smo mogli i izgubiti, što bi bilo potpuno nezasluženo."

Dario Damjanovićwink, Hajduk: "Kako ću vidjeti utakmicu, kao i svi ostali, 35.000 ljudi na stadionu i oni koji su gledali na televiziji. Što ja sad trebam udarati po sucima, ionako im nisam najdraži. Mislim da smo zaslužili pobjedu i tragedija je kako je sudac okrenuo utakmicu u Dinamovu korist."

Josip Kužemad, trener Dinama: "Dominirala je borbenost i ratnička igra koja je povremeno prelazila u grubost. Ja zbog toga nisam zadovoljan, jer nismo pokazali svoju pravu igru, ali ne sjećam se ni da je Hajduk igrom stvorio neke prigode. Čvrsto smo stajali u obrani, imam zamjerke na moje vezne igrače koji su imali velik respekt, nisu bili aktivni. Žalim zbog takve utakmice, jer nisam pristalica takvog načina igre i žalim naravno za pobjedom. Mislim da je situacija kod drugog jedanaesterca bila dvojbena i da je sudac želio da utakmica završi neriješenim rezultatom. Ipak i ovaj bod nam znači puno. Imamo utakmicu manje, Hajduk nam dolazi u Zagreb, prebrodili smo teško razdoblje i mislim da ćemo ući u mirniji period. Vratit će nam se ozlijeđeni igrači i Hajduk će teško pratiti naš ritam."

- 10:40 - Komentari (23) - Isprintaj - #