Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ako tražite zabavu došli ste na pravo mjesto
šta kažem......MLADENAČKA LUDOST.............

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi koje posjećujem:

Moj i Željkin blog
Angelo-moj bratić
Kety-moja sestrična
Ana i Jelena-cure iz razreda
Tope i Deni-ah luđaci
Iva i Lory-lude,lude cure
Leon i Valentin-pijanice
M_A_U_R_O
Sandro-moj frend,lud je on..
Neda-cura iz razreda
Nedica i Teica-curke iz razreda

klikni i saznaj tko je tvoja prava ljubav

mOŽETE MI PISATI NA MOJ MAIL : miaaaa13@net.hr ili miaaaa13@gmail.com



More Goodies @ NackVision






Get cool stuff @ NackVision.com






Free Music

Music Lyrics



Music Lyrics

MMagical
IIrresistible
AAdventurous


MMysterious
IIndustrious
AAccurate
DDangerous
EEasy
NNice
IInnocent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Get your own Poll!







Create Countdown @ NackVision

Free Site Counters
Free Site Counters



evo nesto i o meni........

Ja sam Mia,neki me zovu i fankica ili frankica....
Treniram rukomet i sad ću ponovno plivanje.....
Navijam za HAJDUK.....
Volim Denia,svog dečka!!!!
Moja naj frendica je Željka-Žeža....
Obožavam:sve pozitivno (mislim i na pozitivne osobe i na pozitivne ocjenesmokin)
O konzumiranju nebum pričala.........bang
to bi bilo to,najkrače što sam mogla!!!!!
POZZZZZZZZ

subota, 15.09.2007.

neda mi se vise pisat!!!

ovako ima jedan zanimljiv dogada,ovaj ja i zeza smo se gadno posvadale jednim curama iz razreda: danijelom,teom i nedom!!
cure su ono livada,one nama deset a mi nima samo spustimo,hehe!
samo su ispadale glupe,kad i jesu! ali same su to trazile jer su prve pocele,ona tea njoj je glavno samo da je neka strka,panika oko nje i onda je ona sretna,a danijela za nju vec svi znaju da je ono livadaaa!!! sprdaju se a ona ne kuzi i jos se ruga drugima,mislin ono,neman rici! a neda neznan nije bas ko one ali ono....neznan!
to se sve dogadalo na tehnickon i engleskon.... zalin ih iz dna duse,nisan mislila tracat po blogovima,ali jednostavno sto se mora mora se,a i one tracaju!!! a danijela zato ni nema najbolju frendicu nego se vucara za sonjon i draganon... a zato ja iman!!!!!! i molin vas dosta svada špo mom blogu!!!!........pusseeeparty



| komentari (84) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.