svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

A sta da vam kazem
Ja sam Zdrav ko Dren
Ime: Marko
Prezime:anonimno
MSN:boli te kurac
Kucni ljubimac:Ćiro(kralj)


I btw: MJENJAM TEGLU AJVARA ZA KUCU NA HAVAJIMA^^


Pozdrav:
Mami
Tati
Baki1
Baki2
Didi(ozdravi)
Tetki
Tetku
Uju
Ujni
Stricu
Strini
Braca i sestre mog dide
Bratu
Sestri
Sestricni1
Sestricni2
Braticu1
Braticu2
Kumu1(sin od kuma)
Kumu2(sin od kuma 2)
Kumu
Kumi
Rodicama iz Splita

Nemojte se ljutit ako vas nisam pozzo :D mozda sljedeci put


Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj jaran
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Sta slusam: S.O.A.D,Nightwish(malo) I puno drugih pjesama ali neda mi se nabrajat stvarno sad...ono...znas




Eo nekih pjesama pa poslusajte malo! To su mi jedne od najboljih



Cigaro - SOAD

Toxicity - System Of A Down

Chop Suey - system of a down



Eo blogovi koje posjecujem
Buraz
Liza
Ema
Sara
Bruno(posjeti jarane)

nedjelja, 25.05.2008.

...omg...

Eo danas jos jedan tezak dancry Jucer (24.5.08) bio koncert od rodje iz Osijeka pa evo pozdrav i tebi(nisam ga pozzo sretan)

Da predjem na stvar. Eo otkad mi je dedo u bolnici svake noci prije spavanja sam izmolio Oce nas. Danas je pusten(pobjego je) a oso je u bolnicu jer nije mogo hodat i bubrezi su mu otkazivali! Jbt...kad pomislim na najgore ono...sve u kurac...inace dedo mi je bio ko drugi roditelj. Dida i baba mi zive odma kucu pored(susjedi smo) pa ono...A dida mi je kraljina! Jbt dao mi je jedno od najvise novca za krizmu a on ima mirovinu toliko da ima za kruh svaki dan...Bez mog dide moj zivot nebi bio isti!!! On je moj imenjak i po imenu i po prezimenu i uvjek mi je pomogo napravit bike kad je trebalo(i jos mnogo toga) a imo je najbolje PSOVKE!! JEBEM TI ŠKLJOCU. Haha pa snjim sam se uvjek smijo jebem ti svete petke opanke!!

DIDA NE ODUSTAJ JBT!!!nononono
pozzmahmah


|Komentiraj 61| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.