svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

A sta da vam kazem
Ja sam Zdrav ko Dren
Ime: Marko
Prezime:anonimno
MSN:boli te kurac
Kucni ljubimac:Ćiro(kralj)


I btw: MJENJAM TEGLU AJVARA ZA KUCU NA HAVAJIMA^^


Pozdrav:
Mami
Tati
Baki1
Baki2
Didi(ozdravi)
Tetki
Tetku
Uju
Ujni
Stricu
Strini
Braca i sestre mog dide
Bratu
Sestri
Sestricni1
Sestricni2
Braticu1
Braticu2
Kumu1(sin od kuma)
Kumu2(sin od kuma 2)
Kumu
Kumi
Rodicama iz Splita

Nemojte se ljutit ako vas nisam pozzo :D mozda sljedeci put


Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj jaran
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Sta slusam: S.O.A.D,Nightwish(malo) I puno drugih pjesama ali neda mi se nabrajat stvarno sad...ono...znas




Eo nekih pjesama pa poslusajte malo! To su mi jedne od najboljih



Cigaro - SOAD

Toxicity - System Of A Down

Chop Suey - system of a down



Eo blogovi koje posjecujem
Buraz
Liza
Ema
Sara
Bruno(posjeti jarane)

ponedjeljak, 19.05.2008.

VEOMA JE VAZNO:ZARADI SA 5 MIN POSLA NA DAN

Pitanje je sad: Zelis li zaradit preko Neta i to samo da budes oko 10 min na netu i klikas po linkovima?? Zarada je vrlo malena ali kad imas 20 prijatelja koju imaju 5 min vremena mozes vise zaradit! Pa da pojasnim...Stranica se zove bux .to! Moze se 1000% vjerovati jer preko nje zaraduju pa vise miliona korisnika. Kako bi mi postigli cilj moramo se prijavit na web sajt bux.to(5 min posla) i kad se prijavim moramo klikat po linkovima koji nam oni daju. Na linkovima se moramo zadrzavat po 30 sekundi kako bi dobili $0.1. U jednom danu mozemo klinknit 10 puta na odrjedene linkove stim da u tih 30 sekundi mozemo radit sta ocemo. $0.10 po danu se cini malo ali svemu tome radi se u tome da sto vise frendova pozoves koji mogu odvojit 5 min da klikaju i cekaju 30 sekundi na svakom linku(adu) zaradjues $2 po danu odnosno $14 po tjednu i neda mi se racunat po mjesecu(oko $64). Eh kako $2. Kad ja tebe pozovem da se prijavis i zaradujes sve sto ti klikas dobit cu i ja i ako imam 20 prijatelja(referrala) koji svaki dan klikaju dobijem $2 dolara jer je 0.10x200=2 plus ono sto ja sam klikam. EO PRIMJER::::
Earnings Example
» You click 10 ads per day = $0.10
» 20 referrals click 10 ads per day = $2.00
» Your daily earnings = $2.10
» Your weekly earnings = $14.70
» Your monthly earnings = $63.00
E sad. Ovaj novac koji zaradite mozete koristit samo za internet kuplju. To je i bolje zato sto net stvari manje kostaju. Pomognite i meni i sebi tako da ja budem onaj koji vas je pozvao da zaradite.
OBAVEZNO!!!!!:::
Kad se morat ce te davat osobne podatke i ta sranja i u onaj prozorcic gdje PIŠE: Referrer (if any) NAPISITE OVO::: http://bux.to/?r=chmarko22


Samo je vazno bit strpljiv i sto potrudit se izdvojit 5 min za klikanje. Samo da se razumujemo OVO NIJE NIKAKA PRJEVARA! Za Vise informacija javite mi preko MSN-a. Hvala

|Komentiraj 18| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.