Nikada ne odustaj od svojih snova - Susretit će se u sredini

srijeda , 19.12.2018.

Putinov kabinet objavio slike uplakane hrvatske predsjednice nakon finala SP-a










Click here: Nikada ne odustaj od svojih snova






Po mišljenjima, stavovima i iskustvima mladih, jasno je da biti Srbin u Hrvatskoj nije lako ni poželjno. Ovi će vam pomoći da pronađete izgubljenu motivaciju i povratite snagu da pratite svoju strast!



Nikada ne odustaj od svojih snova

Ljeto će biti dosta radno. Šta možemo na muzičkom planu uskoro da očekujemo od Emira i Smrznutih kamila? Saće meda je ovaj svijet, a slatki med je uživanje ovog svijeta. Ljudi proživljavaju srećne trenutke, ali ima i nezgoda, nesreća, tuge.



Nikada ne odustaj od svojih snova

21 citat koji će vas inspirisati da pratite svoje snove - Zaista, čovjek živi cijelog vijeka u nebrojnim opasnostima, ali ipak se događa da veliki broj ljudi prožive cijeli život ne dočekavši nikakve naročite nesreće. Sjesti na klupu ispod stabla divljeg kestena u gradskom parku, promatrati kako život lebdi pored njega, podijeliti osmijeh s kakvim slučajnim prolaznikom, pomoći starici da prijedje preko ceste i uopće pokušati poraditi na svojoj duhovnoj strani.



Nikada ne odustaj od svojih snova

Nedavno ste održali koncert u Sarajevu, Vaši utisci? Sloga je bila puna ljudi koji su sa nama dva sata uživali, pjevali i skakali. Atmosfera je bila pozitivna i vesela. Muzičke nagrade Bend je dobio zaista puno komplimenata, a najbolji dokaz za ovo sve su na desetine videoklipova koje su ljudi snimali tokom koncerta i slali nama na web stranice EFC benda. Sve u svemu, bilo je puno bolje nego sam i ja sam očekivao. Obilježili ste i 20. Možda to zvuči malo nevjerovatno, ali ja do ovog sarajevskog koncerta nisam ni razmišljao o ovom jubileju, koji zaista nije mali. Nekako sam to smetnuo s uma, jer mi muzičari valjda vrijeme ne računamo po konvencionalnim standardima. Nama godine ništa ne znače, više se na vrijeme osvrćemo prema broju objavljenih albuma, pjesama, odsviranih koncerata... Možete li nam napraviti kratku retrospektivu benda u ove dvije decenije? Pet albuma, puno hitova br. I još puno toga. Onda su tu muzičke nagrade, od specijalne MTV nagrade, koja nas je odvela na poznati FM4 Frequency festival u Austriju, na kojem smo svirali zajedno sa Nine Inch Nails, Snow Patrol, Tool i drugim svjetskim facama, do bh. Ma zaista puno toga. Ipak, po meni, najveći uspjeh EFC benda je činjenica da se bend ikako održao ove dvije decenije. Jer, kada si izbjeglica iz Bosne i kada se zatekneš u jednoj Americi, bez igdje ikoga, bez poznavanja jezika i osnovnih preduslova za bilo kakav život, a onda se odlučiš da slijediš neki svoj dječački san i kreneš u avanturu zvanu profesionalna muzika i osnivanje svog benda, to zvuči poprilično suludo i unaprijed osuđeno na neuspjeh, zar ne? I kada si tako valjda jedini koji vjeruje da iz svega toga može nešto da se desi, kada se boriš najviše sam, pri tome na dva kontinenta, činjenica da sam još tu s bendom je pomalo za Guinnessa. Ali, ako mogu zbog nekih mlađih čitalaca ovo reći, rezultati iza mene samo govore da je vjera u samog sebe najbitnija stvar na svijetu i da ne treba odustajati od svojih snova nikada. Šta je to što biste da možete promijenili, a čega se rado sjećate u tih dvadeset godina karijere? I ja je se sjećam i ubuduće ću je se sjećati uz veliki osmijeh na licu. Nakon Sarajeva koja je koncertna destinacija sljedeća? Uskoro nas očekuju koncerti u Kaknju, Goraždu, Slavonskom Brodu, Mostaru, Splitu... Rad, rad i samo rad Pozvani smo na vrlo prestižni festival Slavonija FEST - CMC200 u organizaciji diskografske kuće Croatia Records, na kojem ćemo nastupiti zajedno sa Bajagom i Instruktorima, Divljim jagodama i mnogim drugim regionalnim zvijezdama. Ljeto će biti dosta radno. Šta možemo na muzičkom planu uskoro da očekujemo od Emira i Smrznutih kamila? Ako nismo na turneji ili ne sviramo, onda smo u studiju, snimamo nešto novo. No, ovog ljeta se zaista svira dosta i vrlo brzo nas očekuju nastupi u cijelom regionu. Također, uskoro ćemo objaviti našu novu pjesmu, singl uz koji će, naravno, ići i novi videospot. Dakle, rad, rad i samo rad. Nedavno ste pokrenuli solo projekt BUKOWSKEE, možete li nam reći o čemu se zapravo radi? Dakle, moja solo muzička priča. Priča nastala na talasima jedne malo drugačije energije. BUKOWSKEE je više kao neki povratak u moj intimni muzički svijet, svijet iz kojeg sam izašao kada sam osnovao EFC. Jednostavno sam se vratio u neke sobe koje sam ostavio iza sebe, a u kojima sam se nekada dobro osjećao. I u kojima je ostalo puno nekih lijepih sjećanja, uspomena i zvukova.



Cone in the House - Ne Odustaj Od Snova
Izgleda da im se dopala i stvarno me to jako obradovalo. I za kraj, poruka za sve naše vjerne čitaoce? Riješi se napetosti I pogledaj oko sebe. Činilo se da će grana uskoro pasti na zemlju. Tad stižu depresije, PTSP. Ako ti ne vjeruješ u sebe, zašto bi to činio itko drugi? Prvi, hodajući prema sredini, gleda u to bogatstvo koje umire i tužan misli: koja ljepota, koja dragocjenost, kolika vrijednost, a umire i nestaje. Kuvajući dugine boje u kotlu, uspjela je vratiti zvijezde na njihova mjesta, ali nije uspjela pronaći dva mala komadića, pa nebeski svod nije bio potpun. Forme naših odnosa se mogu menjati, ali to osjećanje povezanosti nečim iznad nas, većim od nas, što nas zove i spaja, ostaje.

[Prva poruka za upoznavanje|Org jebacina|Par trazi pojedinca]






Oznake: Naida, Bešlagić:, nikad, ne, odustajte, od, svojih, snova

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.