Srce imas ili ga nemas , to nemozes da kupis!

07.09.2008., nedjelja

Sjenke


Kao sto sam i rekla, da biste razumjeli moj danasnji zivot morati cu vas upoznat sa proslom otprilke godinom dana svoga zivota..
Pa da skratim pricu sto je moguce vise>
Sve je krenulo otprilike u osnovnoj skoli, u kojoj su me svi mrzili , pljuvali po meni i pricali kojekakva sranja da sam drolja itd...a vjerujte mi nisam znala ni sta te rijeci znace...Iz dana u dan sve je bivalo gore i gore.U zivotu sam uvijek imala sve , a ljudi su bili zavidni tako da je jedini razlog i povod za unistavanjem moga zivota bio ljubomora.Danas od same rijeci se najezim.Tada sam isla u 7 razred i jednog dana sam pukla , jednostavno nisam mogla vise trpit razne uvrede i vrijedjanja, odjurila sam sa nastave kuci , zamoliti starce da me prebace konacno iz te skole.Oni su naravno samnom prolazili kroz taj cijeli pakao.Iduceg dana bila sam vec u novoj skoli...A mozete zamisliti sta mi se desilo..
Sada su se te citave 2 osnovne skole udruzile protiv mene i bilo je jos gore..A sto je najgore , sto nikomem stvarno nisam nista uradila lose a niti dobro mislim ono, LJUBOMORA...
I tako prolazili su dani u paklu i to je trajalo citave dvije godine..Na kraju 8 razreda osnovne skole, upoznala sam momka koji je bio junkie.Zaljubili smo se i poceli zabavljati.On je duvao travu svaki dan ali tvrdio je da nikad nista drugo nije uzeo.I ja sam mu vjerovala.Kako je vrijeme odmicalo i nakon mjesec dana naseg zabavljanja probala sam i ja travvu..Jednostavno sam se osjecala kao da me oprostite na izrazu BOLI KURAC ZA SVE,A sa obzirom koliko su me pogadjale sve te price i sranja ( sada znam da nisam trebala obracati paznju ali gotovo je sada naucila sam lekciju godinu dana kasnije).I tako sam citavo proslo ljeto duvala travu..Sve do novembra mjeseca.14.11.2007 probala sam prvi ekstazi.Ubrzo sam ga pocela konzumirati sve cesce i cesce ii.........................

nastavak u sljedecem postu:D
- 17:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Obuceni smo od glave do pete u ljubav to je jedina marka koja nikada ne izlazi iz mode...*Enyoj the Silence*..*Ja sam sve sto kazete da jesam i jos gore od toga i da nisam ja ipak jesam sta imam od toga?!*

Led Zeppelin - Stairway to heaven

Theres a lady whos sure
All that glitters is gold
And shes buying a stairway to heaven.
When she gets there she knows
If the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh, ooh, and shes buying a stairway to heaven.

Theres a sign on the wall
But she wants to be sure
cause you know sometimes words have two meanings.
In a tree by the brook
Theres a songbird who sings,
Sometimes all of our thoughts are misgiven.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it makes me wonder.

Theres a feeling I get
When I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen
Rings of smoke through the trees,
And the voices of those who standing looking.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.

And its whispered that soon
If we all call the tune
Then the piper will lead us to reason.
And a new day will dawn
For those who stand long
And the forests will echo with laughter.

If theres a bustle in your hedgerow
Dont be alarmed now,
Its just a spring clean for the may queen.
Yes, there are two paths you can go by
But in the long run
Theres still time to change the road youre on.
And it makes me wonder.

Your head is humming and it wont go
In case you dont know,
The pipers calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow,
And did you know
Your stairway lies on the whispering wind.

And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How evrything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.

And shes buying a stairway to heaven.

Gabriella Cilmi- Sweet about me

Ooh, watching me
Hanging by
A string this time
Don't, easily
The climax
Of the perfect lie
Ooh, watching me
Hanging by
A string this time
Don't, easily
Smile worth
A hundred lies

If there's lessons
To be learned
I'd rather get
My jamming words
In first, so
Tell you something
That I've found
That the world's
A better place
When it's
Upside down, boy

If there's lessons
To be learned
I'd rather get
My jamming words
In first, so
When your playing
With desire
Don't come running
To my place
When it burns
Like fire, boy

Chorus (4x):
Sweet about me
Nothing sweet
About me, yeah

Blue, blue, blue
Waves, they crash
As time goes by
So hard to catch
Too, too smooth
Ain't all that
Why don't you ride
On my side
Of the tracks

If there's lessons
To be learned
I'd rather get
My jamming words
In first, so
Tell you something
That I've found
That the world's
A better place
When it's
Upside down, boy

If there's lessons
To be learned
I'd rather get
My jamming words
In first, so
When your playing
With desire
Don't come running
To my place
When it burns
Like fire, boy

(Chorus 6x)

.commentlinks a { font-weight:normal; font-size:9px; } td.columnsWidening img, td.columnsWidening object { max-width:260px; } love layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments