srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Nasto iz ciste dosade i ne namjeravam ga pisat redovito...

....ImA vAs.....

page counter

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ja SaM...

- Viktor
- Tehnicka skola za strojarstvo i brodogradnju Rijeka
- Slusam sve osim metala
- 26.10.1993

blogich

U spomen na sve članove Armade i navijače Rijeke koji su život položili na oltar domovine.

Image Hosted by ImageShack.us
By viktor_ri666 at 2008-07-17


MMMMM......

Image Hosted by ImageShack.us
By viktor_ri666, shot with V630i at 2008-07-17





nedjelja, 20.07.2008.

ZzZzZ.....SkUpLjAmO pRaSiNu IlI?? (Uhvatila me zuta minuta)

Jucer van prasina...niko....samo... ja lela mazuran i vojnovicka u 22 i 30 jedini....dzisss.....no dobro ajde ljeto je....neki su ca..po otocima na moru....u slavoniji i u kojoj pizdi materini vec nisu.... jos ovih par imaju prednost jer su bili na pecinama i to je to....cemu se vise trudit ic van....samo kad je neki "event"?? ili ne onda su svi ca...pa bi i svi morali ic na takozvani "event"....mislim dd..... nemam ja nista protiv eventa ali ljudi ocito idu van samo kad je event.....imam osjecaj da ce bit opet isto danas....nas par i to je to...(mozda jos dvoje,troje ljudi vise).....hmmm krepo mi ventilator na kompu....(nikome se neda nosit na popravak)....no morat ce ako ne misle kupit novi....lol....ivona nema interneta... pokvario se treci put u tri tjedna....kako se kaze treca sreca...a??.....ljudi sa da vam kazem.... skidam si novu igricufino ......
... world in conflict.... igrica je rts..... radi se o tome sa bi se dogodilo da sovijeti nisu stali na berlinu i da berlinski zid nie pao.....grrrr fino evo vam trailer pa sami ocijenite.....

|TvOjI tRaGoVi 17| StAmPa| =)|*|

<< Arhiva >>