Image hosting



Nešto više o meni:

- name: Ivona, 15god,
1. razred Srednje Medicinske škole
u Osijeku....( zubotehničar )
- bavim se gimnastikom
- vaga sam u horoskopu
- obožavam plesati i pjevati,
družiti se s prijateljima što
podrazumijeva i izlaske
- imam mlađeg brata i sestru
- ne volim: učiti, niti se ujtro
buditi za školu, jesti mahune,
gljive,kelj,sataraš
- ovisna sam o kompu i TV-u
- ne mogu ni pet minuta biti na
jednom mjestu, sem na kompu
- moja omiljena marka:

Image hosting


I to je valjda sve...sjetim li se još
nečega, napisat ću...

Blinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word makerBlinkyou.com alpha word maker


- tako me od milja zovu

- A sad malo gimnastičkih slika

Image hosted at bigoo



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


- Sad malo i ritmičke gimnastike:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


- Uskoro će biti i mojih slika

Image Hosted by ImageShack.us


Moja abeceda:

A - prvo slovo u abecedi...he...
B - bube - ne podnosim ih...uf...
blog - ne znam što bih bez njega...
C - cajke - nevolim ih baš...
Č - čokolada - ovisna samo njoj...
A tko nije?????
Ć - ćup....to je jedina riječ sa Ć koje sam
se mogla sjetit....
D - droga... jadno ...ne mislim nikada...
DŽ - džip....nadam se da ću ga jednog dana
imat....onako prostran,,,srebrni...aaa...
Đ - baš glupo slovo....
E - Ej! - to je novi pozdrav...Više nitko
ne pozdravlja sa bok ili tak nešt, već::EJ!!!
F - filmovi - obožavam ih gledat...pogotovo
komedije....
G - gimnastika - bavim se tim sportom i
jednostavno ga obožavam....GYM IS THE BEST!!!!
H - Hrvatska...mnogi govore da bi otišli iz ove
zemlje...a meni je tu baš dobro....
I - Iva - moja nabolja frendica...
J - jakna - moj ne baš omiljen odjevni predmet...
K - kolači - mmmmmm....
L - lova je fora...hehe...volim trošit al ponekad se
nema za to...
LJ - ljubav - mislim da je svima potrebna....
M - da,,,da Mađarica sam....
N - Nagy Nyarad - selo u Mađi u kojem sam
živjela 6 godina--baš mi fale ljudi otamo...
NJ - njoke - nisam ih nikad jela - a niti me naziv
baš i nešt privlači...Inače ne volim baš jest....
O - OK je OK....
P - psi - obožavam te životinje...
R - rastanci - ne volim ih...uvijek me nekako
rastuže....
S - Split - meni najljepši grad na svijetu....
Idem tamo svake godine sa gimnastikom
i uvijek s istom ekipom....joj jedva čekam
sedmi mjesec...
Š - šišmiši - blaaaa....
T - Tata koji mi je ujedno i Trener....To
ima svoje dobre i loše strane...al ok...
U - Ustaj!!! Naj gora riječ koju ujtro mogu čut...
V - valovi - što veći to bolji...obožavam stvari
koje podižu adrenalin....obožavam skakati
sa stijena u more, guma, želja mi je i skakati
banđi đamp i sve što je luuudo i otkvačeno...
Z - zatvor - valjda neću završit u njemu...
Ž - žabe - ne mogu ih smislit...bojim se i
male mušice pa kak ne bi i žabe...bljak...
Za svako sam slovo napisala riječ koja
mi je došla prva na pamet...znam da ima
i glupost al šta ćeš...

IInsane
VVisionary
OOverwhelming
NNormal
AAmbivalent

Name / Username:





Free Comments and Graphics at pYzam.com





Free Comments and Graphics at pYzam.com


Free Comments and Graphics at pYzam.com


Free Comments and Graphics at pYzam.com


Free Comments and Graphics at pYzam.com


Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com


 Cool Graphics at RevolutionMySpace.com


 Cool Graphics at RevolutionMySpace.com


 Cool Graphics at RevolutionMySpace.com


 Cool Graphics at RevolutionMySpace.com


 Cool Graphics at RevolutionMySpace.com
MySpace Layouts & MySpace Graphics


Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com



Free Comments and Graphics at pYzam.com


layout for myspace



Susreli smo se na plaži,
sve se činilo istinom, nigdje laži.
Dugo u noći ja sam morala poći, negdje gdje ću sve zaboraviti.
Ali ipak, mislila sam na njega
cijeli dan i shvatila,
to je bio samo san.

Images for your blog


MySpace



Baci čašu visoko, past će na dno.
Baci kamen u vodu, dodirnut će dno.
Baci granu u vatru, izgorjet ću sva.
Baci mene od sebe, umrijet ću ti ja.

Friendster images



Ne gledaj me, nema pomoći
ja se više neću vratiti.
Ti ćeš me zaboraviti
i nećeš se sjetiti,
ni godina, noći, dana,
a ja ću ostati sama,
i neću pamtiti,
idem, neću ostati.

Bigoo



Ako jednom odeš iz mojih pjesama
ostat ćeš njihov junak,
odeš li iz mog srca,
ostat će u njemu tvoj trag.

MySpace



Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,
oprosti mojim usnama što žele dodir tvoj,
posljednje što te molim;
oprosti što te volim.

blog layouts



MySpace



Na otoku sreće bili smo ti i ja.
Pod visokom palmom sjedili smo ti i ja.
U plavom moru plivali smo ti i ja.
Kada si otišao nestala je sreća sva,
kada smo se rastali, plakala sam samo ja.

Myspace layouts



Nikad, baš nikad shvatit neću,
zašto sam baš u tebi tražila sreću.
I nikad, baš nikad shvatiti neću,
zašto sam od svih budala izabrala
NAJVEĆU!

MySpace



Myspace layouts



Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim, to se teško piše,
jer svaki trenutak ja te volim još više.

Myspace



Sve prolazi i sve vene,
ostaju samo Naše
USPOMENE.

Customize your blog



Poželi da si želja i ja ću te željeti.
Poželi da si ljubav i ja ću te voljeti.
Al ne poželi da si bol jer te neću preboljeti.

Image hosting



Image hosting




Free Comments and Graphics at pYzam.com


Blue & White Swirl Lip Kiss Glitters



Fuschia Pink & White Swirl Kiss Lips Glitters



Red & White Glitter Swirl Kiss Lips Glitters



Image hosting codes



Image hosted at bigoo images



Images for your blog codes



image hosting file hosted images



Stars Glitters



Stars Glitters



Stars Glitters



Stars Glitters



Stars Glitters



Stars Glitters



Orange Glitter Shooting Star Strand Glitters



MySpace Layouts images




Free Comments and Graphics at pYzam.com


Free Comments and Graphics at pYzam.com


Free Comments and Graphics at pYzam.com

Myspace Graphics - Sexy!

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by ~MARKO°°DIZAJN~

Opis bloga

...ja, moj život...ispunjene i neispunjene želje....

Image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Blogovi koje ja %u010Ditam i koje morate posjetiti:

Iva
Andrea
Lana
blonde
Pamela
ivona
Lea
Dorotea
Lea - gym blog
JAVE
Avrilfan
Martina
Ines
Tonkica
Lea - BM
Zrinka
Mia -gym
Iva - moja susjedica
Milana
Ivona - BM
Sara
Tina - gym
Bojana
Jelena & Jelena - BM
Darija - gym
Ana - noshit007
Mia - gym blog
Ivana J
Ivica - snake
tigrica456
Denis J
Nina
Ines
Šujda
Želja
Najbolji


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Blogovi sa dizajnevima:

sirdizajn
gaduradizajn
sweetdesignes
golddizajn




 Prvi hrvatski portal za pocetne i napredne gitariste. Video lekcije,recenzije albuma,opreme(pojacala,gitare,efekti),koncerata, intervjui sa poznatim hrv. gitaristima... <br />
ovo je stranica za sve one koji žele naučiti
svirati gitaru....kao i ja...dobra stranica...

Eo malo mojih slikica ( napokon ),
i mojih the best frendova....:::::

Ja::::
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...gimnastičarka moa...ne znam šta
bih bez nje,,, volim ju jako....
sve naj, naj, naj, naj,,.....

Tanja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...srecha moa....idemo zajedno
u razred ( eh, u šta smo se nas
dvije uvalile)...sve naj....PoosA...

Tanja i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo nam je objema jedna
od najdražih slika....yep...
...very sjatko...

I opet nas dvije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ali u bijelim kutama....bash
kao prave doktorice...hehe...

Marko i Šujda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to su moji manekeni,
a na slici ja između njih( HeHe)..
super si mu....s njima nikad
nije dosadno, uvijek za zabavu, dja
...kiZzAA...

Goran I Roki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Goran...još jedan moj
maneken...predobar je....
the best...mwa....
A Roki....moje kumče....
zafrkant jedan...čoban moj...
Volim ih obojicu jaaako,.,.

Roki, ja i želja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Želja:: super dečko,,,
zafrkant ( neozbiljan,,hehe)
...ma sve pohvale...kizza...

Marko J, ja i Marko Đ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...okružena Markovima...
hh....

Ja i Adrijan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...super dečko...smiren..
dobar prijatelj,,ma sve naj...
poozzz...

Ja i Šujda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...

Roki i Grgan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...loođaci moi...

Dorotea
Image Hosted by ImageShack.us

..ukrala sam slikicu, al
nea veze...Volim ju mucho...
kizza...

Image Hosted by ImageShack.us

Moa Tanja i ja za prvi maj...

Image Hosted by ImageShack.us

Isto prvi maj....Stjepko ja
i Goran...a u pozadini puno
ljudova...a bilo zakon...

petak, 25.01.2008.

.......................

...Ey....Eo mene....Mogu na net.....napokon.....Ovo je moj pedeseti post na ovom blogu...aha....Al neću sad niš posebno pisat....jer nemam baš o čemu...al kad bude stoti--potrudit ću se.....yep....škola je za sada ok...osim matematike...grr...al ovak je solidno.....
Kupila sam si digić...wee....koliko smo se mi u školi naslikali....ajoooj.....
Treninzi su oke....Radimo svašta pomalo.....Od snage i razno raznih vježbica i predvježbica do rada na spravama.....Ima i izmjena u ekipi i tak....
Uopće nemam inspiracije za pisanje....ne znam o čem bi....hm.....a ne znam ni dal ću sutra ić van.....nadam se da hoću al vidjet ćemo....Jedva čekam vidjet moje ljudove.....Bash mi fale....Ljubim vas.....dap....
Et to je to....Kad budem imala inspiracije za pisanje dođem ja i napišem novi post....yep....a do tada ....pUsIcHa.....I da::::sad se bacam na komentiranje te uređivanje boxa---pa pogledajte.....kizzza....



| CoLoR My WoRlD (80) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.