subota, 02.12.2006.

propala do dna

....opet


sjediš i misliš?
ne,samo sjediš.
a i vidi se po tebi. osoba kao ti sigurno nema osjećaja.
tu si
da se svidiš onima koje ne voliš.
koje nitko ne voli,ali
oni su tu i oni sve određuju.

i kakve veze sad s tim ima bubamara?
ona dođe i sve ti se čini super
a onda odleti isto onako naglo kako je i došla

bolje da nije ni dolazila,manje bi bolilo kada odleti.


bubamara je kurva.

jadna bubamarica,kako sam ja glupa.
nisam je htjela naljutiti, zašto je otišla.

sada umjesto nje na prozoru kap kiše.

prozirna,mala, nebitna i sama

hmmm,zvuči poznato.

ali blago njoj,

ona barem ispari

ETO DA SE POHVALIM, RIJEŠILA SAM SE I JA TOG TERETA NAPOKON(misli se na životnu sreću). BILO JE TO NEGDJE OKO 23.11.2006.

blago meni.


i sad sam se spustila najniže što sam ikad mogla.

propala sam
...opet

- 00:31 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Bez prerada