četvrtak, 24.08.2006.

ajmo opet malo o meni

mislite li da pričam previše o mom tati?
to je zato jer ga ja jako volim (pronašao mi je blog)
zamisli. samo je upisao ime i prezime na google.
ma moš mislit
al ne vjerujem da je toliko bijedan da ga čita
ako ima minimum poštovanja prema meni ja znam da neće
jel tako,tata?
a neće sigurno
paranoična sam


uglavnom,vratila sam se s mora
previše me ljudi voli.
nikad nije bilo savršenije
odnos sa nadređenima(ona i on) je idealan
rezultati vrlo dobri i uspješni u školi
na financijskom planu nemam ništa,ali mi ni9šta i ne treba
imam posao da ispuni dosadne dane i priušti nekakve luksuze
svaki dan me netko voli i zove i to ne iz koristi
izašla sam napokon iz duge i teške veze

,.....a opet mi fali!

to sam opet ona glupa ja kojoj nikad dosta i koja je uvijek nesretna.
sad mi fali škola. kad krene,falit će mi ljeto
evo već mi fali ljeto
fali mi nesreće i zla
fali mi depresije
fali mi problema

- 13:18 - Scratch of your nail (0) - Spill the color - #
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Bez prerada