14.11.2006. / utorak

oi!oi!

ejla ljudovi!
nije me bilo malo duže vremena...hvala na vam na komentarima(28 točnije)
bili smo sa školom na info sajmu!
bilo je ockej, iako je moglo biti i bolje...
da ispričam cijelu priču!(malo če biti sjebana, ja inače se ne izražavam tako, pa ono...)
dan prije polaska:
navečer. sa FERR-om smo išlki u arubu na neku predstavu...odglumili smo to, niko na sije slušao ali nema beda!
ARUBA OD UVIJEK ZA UVIJEK ŠMINKA MJESTO!
da nisam morao ići onu večer nebi bio išo!!
došo sam domA, išo se istuširat(morao sam..hehe)
namjestio sat u 5 i 30, kretali smo u 7...neznam zašto...zvonio mi je3 sam u 5 i 30 i ja sam reko ma još ću ja 15 minuta ...da kako da ne...mama me zove: ajde ugo budi se 15 do 7 je!
ja ono dignem se, brzo obučem se, neznam ni ja kako ali sam uspio ubući marte u 1 minutu!
i stari8 me vozio sa peglicom tamo...hehe i stigo sam!
vozili smo se do tamo(zg), stali smo u ravnoj gori na nekoj benzinskoj...i don't now bre ime!
ugl. hrpa alternativca i slobomodaca!pd alternativce ako mo nezna bili su hippiji, punkeri, metalci...
slučajno sam skužio Dinu u drugom busu i odmah reko ivoni da ju nazove da provijeri dali su to bili oni! ividio sam i Ninu, to jest ona je mene vidila ali ja nju nisam uopče skužio!
bili smo tako(u velesajmu, tamo se održava info sajam i inter liber)
jedno 5 sati i onda smo išli u zoo...tamo sam si vidio sestru na odijeljuku za majmune!
a sebe bi vidio na odjeljku za svinje da to postoji, ali nažalost ne!
onda smo išli u king cross, želio sam se kupiti još jedan album o sex pistolsa, pošto mi fali još jean, ili od bilo kojih drugih grupa, ali nie bilo...pa sam kpio ivoni cd od Bob Marleya(ej piserka sorry ako sam krivo napiusao!)onda smo ivona, katja r. i ja kupili neke bombone M&M ma bezveze, dao 10 kn, a nevaljaju ništa...ali nema veze!
i onda smo došli doma...i tako!
ok ljudi...žurim se...moraM NA PROBU...
pozdrav: dini, seni, ivoni d., katjama, peri,sari m,simoneu, mii,sanji, barbari...(nisam vrstao po prijateljstvu)
I NAJVEĆI POZDRAV MOJOJ DRAGOJ PAOLI!!!!!
VOLIM TE!
ajde ljudi pozdrav!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 18:01 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>