< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    13.10.2008., ponedjeljak
    Palačinke mjesto lazanja

    Obožavam lazanje. No sa druge strane, baš svaki put kada radim bešamel strepim. Lazanje bez bešamela… nije mi to to.
    "Pa kaj ne napraviš palačinke?" kolegica me jednom pitala.
    I tako, jedan petak navečer ja nisam imala što raditi, pa sam smišljala što bum skuhala za subotu, i palo mi je na pamet… palačinke mjesto lazanja.
    Naravno, pomoglo je to što mi se u zadnje vrijeme beskrajno jedu palačinke, a i napokon sam ih naučila napraviti da ne budu pretvrde.
    Ono što vam treba je:
    malo mesa
    oštro brašno
    som, papar
    peati
    i pasirana rajčica
    luk

    Photobucket

    (naravno, možete dodati povrća ili što god još želite. Na žalost nisam imala tikvica, inače bih i njih stavila. Ono što nikada ne stavljam je celer i mrkva, ne volim i pokvari mi okus baš svakog jela)

    Napravite smjesu za palačinke vulgaris (znači, jaje, brašno mlijeko i malo soli)

    Photobucket

    Pa ispečete palačinke

    Photobucket

    (to je onaj dosadan dio posla)

    Meso stavite dinstati na luk

    Photobucket

    Pa kada dobije boju, začinite i stavite pelate

    Photobucket

    Dinstate kojih sat vremena, a pasiranu rajčicu dodate samo ako ispari sva tekućina i dodate samo malo, da se meso ne lijepi
    Kada je gotovo ostavite i palačinke i meso da se ohladi (da se ne bi spekli, je l)

    Sada vam trebaju te palačinke, meso, sir izrezan na ploške i vrhnje za kuhanje

    Photobucket


    Napunite palačinku smjesom

    Photobucket


    Zarolajte i poslažite u protvan

    Photobucket


    Zalijte vrhnjem za kuhanje

    Photobucket

    Pa posložite sir preko njih

    Photobucket


    Opet zalijte vrhnjem

    Photobucket


    Ako vam je ostalo još smijese posložite na sir

    Photobucket



    I ovako izgleda nakon što se peklo 20 minuta u pećnici na 220 stupnjeva

    Photobucket



    Mogu vam reći da je jako fino, iako su mi lazanje ipak bolje. No ovo je dobro, recimo za goste (ili ću ja zadiviti mamu) kojima možete reći da ste kuhali cijeli dan.
    Imala sam nešto malo manje od pola kile mesa i ispalo mi je smjese za 7 palačinki (a nisam škrtarila), što smo nas dvoje jeli dva dana.

    - 08:44 - Ispeklo pa reklo (10) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>