VOLIM TE!!!!!!!!!

četvrtak, 29.11.2007.

maco,ovo je napisala seka od Matku :)

MALA
Nemoj nikome nikada
reći
Da je postojala jedna
'mala' ...
Da je bila tvoja,
I sve ti dopuštala, sve
dala...

Nemoj nikome nikada
reći
Da si otišao iz njenog
života
Kao tama...

Nemoj im priznati
nikad
Da je 'mala' ostala
sama...

Nemoj nikome
nikada reći
Da je plakala i patila...
Da si 'maloj' značio,
A nije te vratila...

Nemoj nikome nikada
reći
Da je ponos uništio
sve...
Tko zna hoće li opet
biti sretna?
Nemoj nikome reći,
Molim te...


Nemoj nikome nikada
reći
Da 'mala' trebala te...
I da je 'mala' bojala
se;
Svega čega bojiš
se...

I kada gledaš 'malu' –
Ona gleda te...
I kada druge te žele –
Ona neda te...

Nemoj nikome
nikada reći
Da su ti govorili
Da za tu 'malu'
nisi...
I nemoj im nikada
reći
Da su je pitali:
'Zaljubljena ti si?' .

Nemoj nikome nikada
reći
Da im je morala reći
'ne' ...

Nemoj nikome nikada
reći
Da bio si joj sve...


I nemoj im reći
Kako bile su teške
noći te;
Kada si 'maloj' ulazio
u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...

A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve
tuge...
Nemoj nikome nikada
reći
Da njene noći bile su
duge...

Nemoj im reći
Da je 'mala' zbog tebe
sve izgubila...
Jer, bila je sretna kad
te poljubila...

I nemoj nikada nikome
reći
Da si 'malu' bar malo
volio,
Da si ju za oprost
molio...

Samo im reci
'žaliti neću' ...
Ali, nemoj nikada
nikome reći,
Da nakon svega –
'mala' želi ti sreću...

I želi te bar kao
prijatelja,
Želi da kažeš joj sve...
Nemoj nikada
nikome reći
Da 'mala' nije mogla
Tebi reći 'ne'...
I nemoj im reći
Da 'mala' još uvijek
zbog tebe diše...
Da 'mala' zbog tebe
umire
I zbog tebe stihove
piše...

Nemoj nikome nikada
reći
Da 'mala' zbog tebe
sja...
I nemoj im reći
Da ta 'mala' sam ja...cerek

- 15:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

JEDITE GLADNE OČI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHH

- 15:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 28.11.2007.

POST SAMO ZA MOJU NAJDRAŽU KARLICU

ZABORAVI NJEGOVO IME
ZABORAVI NJEGOVO LICE
ZABORAVI NJEGOVE POLJUPCE...kiss
ZABORAVI LJUBAV KOJU SI JEDNOM POZNAVALA...
ZAPAMTI DA ON SAD IMA NOVU OSOBU...
ZABORAVI GA KAD ČUEJŠ DA PUŠTAJU VAŠU PJESMU...
ZAPAMTI KAKO SI PLAKALA PO CIJELE NOĆI,cry
ZABORAVI KAKO STE BILI BLISKI JEDNO DRUGOME!!
ZAPAMTI DA JE ON SADA IZABRAO NJU!!!!headbang
ZABORAVI NJEGOV HOD
ZABORAVI NAČIN NA KOJI JE PRIČAO...
ZABORAVI STAVRI KOJE JE GOVORIO!!!!yes
ZAPAMTI...-OTIŠAO JE!!!!
ZABORAVI NJEGOV OSMJEHsmijeh
ZABORAVI NJEGOV GLAS...
ZABORAVI NJEŽNOST NJEGOVE KOŽE...
ZABORAVI NAČIN NA KOJI TE ČVRSTO DRŽAO!
ZAPAMTI-ON JE VEČERAS S NJOM!!!bang
ZABORAVI VRIJEME KOJE JE TAKO BRZO PROŠLO
ZABORAVI LJUBAV KOJA JE BILA SAMO DIO PROŠLOSTI
ZABORAVI KAKO JE REKO DA TE NIAKD NEĆE OSTAVITI...zaliven
ZAPAMTI DA JE OTIŠAO ZAUVIJEK...&...da te niakd nije voli!!!nonono



VOLIM TE KAMION...I ZAPAMTI DA TE MALI SELJAK NIJE VRIJEDAN!!!!
PS:NAĆI ĆU TI JA NAJBOLJEG DEČKA NA SVIJETU :)...

...MADA NEMA BOLJEG OD RIBICE cerek jelda? smijeh

- 18:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.
Kada djevojka ne reagira - duboko je zamišljena.rolleyes
Kada te djevojka upitno gleda - pita se koliko dugo ceš kraj nje ostati.
Kada djevojka odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda ima grdne probleme.
Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto je lažeš.laze
Kada djevojka spusti glavu na tvoje grudi, želi da zauvijek ostaneš kraj nje.
Kada te djevojka želi vidjeti svaki dan- svidaš joj se (voli te).cerek
Ako djevojka kaže: 'Volim te' - ona to zaista i misli.kiss
Kada djevojka kaže: 'Nedostaješ mi' - onda ne nedostaješ nikom na svijetu
vise nego njoj.smijeh

- 18:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 27.11.2007.

JEDNOM U ŽIVOTU OTKRIJEŠ NEKOGA
TKO ĆE BITI UZ TEBE,A NE IZNAD TEBE.
NEKOG TKO TE VOLI ZBOG TOGA ŠTO JESI,A NE ŠTO BI MOGAO BITI.
JEDNOM U ŽIVOTU SI SRETAN
AKO NAĐEŠ NEKOGA KAO ŠTO SMO MI
PRONAŠLI JEDNO DRUGO!!!

- 15:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.11.2007.

Trudila sam se ljubiti te..
trudila sam se voljeti te...
i ljubila sam te...
i voljela sam te..
I plakala sam..znaš..
Naučila sam kako plakati,
i naučila sam što znaći tugovati,
naučila sam da ljubav boli..
Ali iako sam plakala
iako sam tugovala,
naučila sam voljeti i ljubiti..
a najviše....
naučila sam se boriti.....kiss


KADA TI JE PUN KURAC SVEGA...PROČITAJ OVO smijeh
1.Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi život dali za tebe
2.Barem 15-oro ljudi na svijetu te voli na neki način
3.Ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe
4.Tvoj osmijeh svima donosi sreću,čak i onima koji te ne vole
5.Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi
6.Nekome si ti čitav svijet
7.Da nema tebe netko sada ne bi živio…
8.Ti si poseban i jedinstven
9.Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji
10.Kada napraviš i najveću grešku,nešto dobro izađe iz toga
11.Kada pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa,
gledaj bolje,vjerojatno si ti svoja leđa naslonio na svijet
12.Kada misliš da nema šanse da dobiješ ono što želiš,vjerojatno
Ni nećeš dobiti.Ali ako vjeruješ,prije ili kasnije ćeš dobiti baš to što želiš
13.Uvijek pamti komplimente koje dobiješ,a zaboravljaj ružne primjedbe
14.Uvijek reci nekome što osjećaš za njega,ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to sazna
15.Ako imaš dobrog prijatelja,imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar



- 14:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 25.11.2007.

ZAŠTO TE VOLIM!?

cerek

VOLIM TE ...
1. jer me razumiješ

2. jer me poštuješ

3. jer me nasmijavaš

4. jer me oraspoložiš

5. jer me tješiš

6. jer si uz mene

7. jer ti nisam dosadna

8. jer ti se sviđam

9. jer me slušaš

10. jer ti mogu reći sve

11. jer imaš najtopliji zagrljaj

12. jer volimo slične stvari

13. jer nam je zabavno zajedno

14. jer se super ljubiš

15. jer me činiš sretnom

16. jer mi svaku večer zaželiš laku noć

17. jer me činiš boljom osobom

18. jer me voliš

19. jer sam uz tebe zadovoljna

20. jer imaš najljepše oči

21. jer se najbolje maziš

22. jer si nježan

23. jer me voliš onakvu kakva jesam

24. jer se zbog toga ne mijenjam

25.jer si ti moje sunce

26. jer si ti moj mišić

27. jer si ti moja srećica

28. jer si ti nešto najbolje što mi se ikad dogodilo

29. jer sam tužna kad te ne vidim

30. jer mi govoriš da sam ti jedina

31.jer ZNAM da sam ti JEDINA

32. jer imaš najslađi osmjeh

33. jer bi moj život bez tebe bio prazan

34. jer imaš sexy frizuru

35. jer si poseban

36. jer mi pomažeš

37. jer se zbog tebe trudim biti bolja

38. jer samo s tobom mogu disati

39. jer samo s tobom uživam

40.jer samo s tobom sanjam o budućnosti

41. jer mi fališ kad te enma više od minute

42. jer mi vrijeme s tobom brzo prolazi

43.jer sam tužna bez tebe

44.jer mi zbog tebe srce ubrzano kuca

45.jer ne mogu skinuti pogled s tebe

46. jer mi opraštaš greške

47. jer mislim samo na tebe

48.jer bih se odrekla svega za tebe

49. jer bi se ti odrekao svega za mene-nadam se belj

50. jer me čvrsto držiš za ruku

51. jer si pažljiv

52. jer me kužiš

53. jer ne voliš kad sam zločesta

54. jer voliš kad sam dobra

55. jer si pametan

56. jer si moj mačak

57. jer si moje svjetlo u tami

58. jer si moja inspiracija

59. jer je svijet ljepše mjesto zbog tebe

60. jer si moja snaga kad sam slaba

61. jer vidiš najbolje na meni

62. <= jer ćemo isprobati i ovu pozu cerek

63. jer si jedini zbog kojeg vrijedi živjeti

64. jer si super ako si bez preskakanja došo do ovog broja

65. jer mi sve ovo vjeruješ

66. jer si moj

67. jer znaš da sam ja samo tvoja

68. jer si uvijek uz mene

69. jer se ne sramiš pred drugima me ljubit i grlit

70. jer si presladak

71. jer me pipkaš cerek

72. jer se u tebi nisam razočarala

73. jer si kompliciran

74. jer si iskren

75. jer nisi isti kao drugi

76. jer ti ništa nije teško za mene

77. jer puno trpiš zbog mene

78.jer si smotan, na onaj slatki način

79.jer si sramežljiv

80.jer si ljubomoran

81.jer me štitiš i čuvaš

82.jer sam ti ja dovoljna

83.jer si smiješan

84.jer me tješiš i nasmijavaš kada mi je teško

85.jer me najljepše ljubiš

86.jer čitaš moj blog

87.jer me slušaš

88.jer me razumiješ

89.jer si sportaš

90.jer nisi površan

91.jer nisi umišljen..ma ok,samo mrvicu zujo

92.jer bi mogla pisati ovaj popis još satima

93.jer znam da si ti onaj pravi za mene..

94.jer znam da ćeš uvijek biti tamo gdje ćeš mi trbebati

95.jer sanjam o tebi

96.jer se brineš o meni

97.jer znam da nikad nećeš odustati od mene

98.jer si uporan

99.jer znam da voliš mog psa dead

100.jer imaš lijepo tijelo

101.jer želiš biti samnom i ni sa kim drugim

102.jer uvijek misliš na mene

103.jer ne prođe ni jedan dan a da ne dobim tvoju poruku

104.jer si ispunio svaku moju rupicu u životu

105.jer sam uspjela prijeći 100-tku...smijeh

106.jer....

MA VOLIM TE ...ZBOG TEBE...cerekcerekcerek

..s njime su snovi stvarnost; a stvarnost je kao san..



- 13:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (26)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (12)
Studeni 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    ...kad ništa više ne ide, ja bit ću anđeo samo za Tebe...
    Image Hosted by ImageShack.us



    Free Music

    Free Music



    Free Music

    …još jedan blog u nizu…
    …još jedan izgubljeni san…
    …još jedna borba sa životom…
    …pogreške u nizu…
    …putnik bez cilja…
    …stanar bez adrese…

    ....''I am who I am..''
    ...''.....Želim biti sve ono što sam sposobna postati...''
    ..''Ja sam ona koja želi da bude.....''
    ''Ja sam ono,na što su me roditelji upozaravali da se pazim...laaa''
    -PoSeBnA laze
    NePoZnAtA
    rEaLnA,
    IsKrEnA,
    bEz DlAkE nA jEzIkU,belj
    sTvOReNa Da Bi KrItIzIrALa,smijeh
    sTvOrEnA Da Bi ZaKoMpLiCiRaLa,smijehsmijeh
    FiLoZoF,
    nEprEDviDiVa,
    OpTiMiStČnO PeSiMiStIčNa,
    NeSrEtNo sReTnAcerek

    -Djevica u horoskopu sto znaci da joj sve mora biti savrseno
    -Jako osjecajna,svaka sitnica joj smeta i svaka sitnica je rasplace
    -Tvrdoglava,pretvrdogla...uvijek je sve bilo po njenom..
    -Kad se zaljubi daje sve od sebe..kad zavoli onda voli do kraja
    -Ponekad jako zivcana,u vrijeme pms-a,svi polude oko nje
    -Ponekad je za njenu srecu potrebno jako malo i sitnice je razvesele...a ponekad ipak trazi previse.
    -Previse analizira svaku stvar...i svaku recenicu...
    -Mrzi laz i nepravdu...u stanju je svasta napraviti tada
    -Ne odustaje lako,vec ide do kraja
    -Ovisna o ljubavi
    -Roditelji kazu da je preljena i da nista ne radi
    -Slusa sve osim rocka i metala
    -Voli puno spavati
    -Obozava telefoniranje
    -Uvijek joj je jezik brzi od pameti
    -Ponekad malo previse prica i kad nebi trebala
    -Za svakoga nađe savjet i svakome pomogne,a kad je njoj nesto onda ni sama ne zna sta bi
    -Napokon pronašla osobu,koja je drzi kao kap vode na dlanu,i napokon se osjeca zadovoljno i ispunjeno.


    …i ovdje se često puta skrivala tuga, i ovdje se prolilo mnogo suza... trenutno prevladava sreća u njezinom životu...
    ...dugo joj je trebalo da ponovo probudi osmjeh na svom licu… zaspao je na neko vrijeme, vjerojatno mu je samo trebalo vremena da se malo odmori od svega… od umornih lutanja, besciljnih tragova, pogleda u prazno, padanja do dna…

    ..voli vas, Guzica

Linkovi

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    NAPALJENI roflzujosmijeh

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    MOJA SREĆICA...JOJIM TE....cerekcerek

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    moje ljepotice smijehkiss

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    anja i napaljena brij@ rofl----kissac curkekiss

    Image Hosted by ImageShack.us

    monika kisskisskiss

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    moja ljubaf...kamiondžija...cerek

    Image Hosted by ImageShack.us

    VESELA VAGINA

    Image Hosted by ImageShack.us

    PIPCA belj

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    brija i stelica

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    DORICA I STELICAkiss

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    MAČAK cereksmijehcerek

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    bebach i zmija wave

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    zwjezdica belj love you nut

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    PLAVUSHICA cerek...zaljubljeno moje dead

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    brija i tonka smijeh

    Image Hosted by ImageShack.us

    anjichcerek


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    seksači cerekcerekcerek

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    kaky kiss

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ljepota party

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    najljepši sused partysmokinparty

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    tonka i anchy zujo

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    maxonja eekbeljparty

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    swen kiss

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    dora i mo plivaju deadzubocerek



    NOČAS ĆU PITI,NEK MI ALKOHOL POMUTI RAZUM,NOČAS NEK MI LJUBAV SUDI,NOČAS ĆU PASTI PRVOM NA GRUDI.NOČAS NEK MISLE DA SAM KURVA,DA JE VRIJEDNO TIJELO MOJE,NOČAS NEK ME LJUBI KO GOD ŽELI A JA ĆU ŽELJETI USNE NJEGOVE...NOČAS NEK PIVO CARUJE MNOME,NEK ME BOLI I VRIJEĐA.POGLED ĆE MI POČIVATI NA LICU NJEGOVOM A ZNAM DA ĆE MI OKRENUTI LEĐA.NOČAS ME MRZI,I JA ČU MRZITI SEBE,AL NE ZABORAVI:NOČAS UMIREM,NOČAS SAM KURVA SAMO ZBOG TEBE!!!!!!!!

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    BRIJIN MUŽIĆ cerek

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    hm...ubijena...partynutsmokin

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    seksi meašić partypartypartypartyparty

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    plavusha i j@ kiss

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    jurica blablasmijeh

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    samo za moju srećicu...karlica...love ucerekkiss

    Image Hosted by ImageShack.us

    anjica i jurica wavekissmah

    Image Hosted by ImageShack.us

    morala sam...ovo je bilo jače od mene...kowa...kisskisskiss

    Image Hosted by ImageShack.us

    kiss

  • ......NEMOJTE ŽIVJETI TEK TOLIKO,
    DA STE TU SADA ILI NEKAD,ŽIVITE USPONE I PADOVE,
    IMAJTE SVOJ MALI SVIJET,PONEKAD SE SAKRIJTE U NJEGA,ALI NEMOJTE OSTATI U NJEMU.
    NE ODUSTAJTE OD SNOVA,NEKA VAS VODE NA VAŠEM PUTU.
    ŽIVITE,RADUJTE SE ŽIVOTU I NE ZABORAVITE DA POSTOJI NETKO TKO VAS CIJELI ŽIVOT ČUVA I BESKRAJNO VOLI...


    Image Hosted by ImageShack.us




    Toga dana
    U svom stanu je bila sama..
    Oko nje su ostale samo sjene
    Uzela je žilet i prerezala vene
    Na zidu je krvlju napisala njegovo ime
    I pored toga˝Nezaboravi me˝
    A na papiru je opisala trenutke koje je provela s njime
    Kada je on ušao u njenu sobu
    Ugledao je nju kako beživotna leži na podu
    Pored krvavog žileta stajalo je pismo
    U kojem pisalo:˝Oprosti mi..znam da zajedno više nismo..
    Ali nisam više mogla za tobom patiti
    Možda ćeš sad shvatiti
    Koliko me duša boljela
    Samo zato što sam te voljela
    I nisam te preboljela...˝
    Tada mu niz lice padnu suze
    Zaplakao je jer si ona život uze..
    Ona nije znala koliko ju je on volio
    I otkad su prekinili on je nije prebolio
    Te noći htio joj je sve reći
    Nadao se da če ponovo bit zajedno
    Nadao se sreći...
    Tad mu padne crvena ruža iz ruke
    Nije vjerovao da postoji takva bol i takve muke...
    Tu ružu htio je njoj dati
    Te noći htio je da se ona njemu vrati
    Ali kad je vidio da je zakasnio
    Tada se i on ubio...
    Uzeo je žilet i prerezao vene
    Rekao je:˝Ti si se ubila zbog mene
    I sad ću ja zbog tebe...
    Jer nikad neću moći izbaciti ovu krivnju iz sebe.˝
    I on je napisao pismo i stavio ga pored njenog...
    Na zid je napisao njeno ime
    I pored toga:˝Nezaboravi me...˝


    Ne želim biti dio ničega. Ja sam cjelina.
    Ne želim pripadati nikome. Ja nisam stvar.
    Ne želim se pokoriti tuđim uvjerenjima. Ja imam svoja.
    Ne želim prihvatiti da nešto ne mogu. Ja mogu sve.
    Ne želim slijepo slijediti druge. Ja želim biti vođa.
    Ne želim gaziti po nikome. Mjesta ima za sve.
    Ne želim čekati da nešto dođe k meni. Ja dolazim do željenog.
    Ne želim stajati na mjestu. Ja trčim naprijed.
    Ne želim da me pogreške slome. One su samo pokazatelj što trebam ispraviti.
    Ne želim biti opterećena porazima. Želim se usredotočiti na pobjedu.
    Ne želim gledati u prošlost. Želim biti okrenuta budućnosti