Dogodile su se neke lijepe stvari. Na primjer, naša kolekcija ukradenih znakova je dobila još jedan, Zabranjeno zaustavljanje i parkiranje sa lijeve i desne strane, plavi balonček s nacrtanom mašnicom, gramofonom i golom curom s velikim grudima koja umjesto bradavica ima svastike. Promijenila sam kres na Zippu i tako sam se porezala da me svi pitaju a šta ti je to, i nosili su me van jer sam se prvi put u životu skoro onesvijestila bilo mi je tako loše da sam sjela na pod u veceu , a nikada apsolutno nikada ne bih to napravila. Fuj bljak o.d.u.r.n.o. Neki su položili kazneno pravo, a neki imaju same petice u životu, osim matematike naravno., a jedan Lassie traži put k meni doma.
I jučer mi je došao mejl od osobe već odavno zaboravljene koja je prije pranja našla papirić s mojim brojem i baš me to razveselilo, jer sam već tog nekog zaboravila kao i on mene, odavno. I baš je bilo lijepo to čitati, nakon svih sranja nešto tako toplo i moram priznati, imala sam jučer jedan od najdivnijih razgovora o vremenu ikada.
Probada me, zapravo više pecka jer me dva puta tjedno zalijevaju nekakvom kiselinom. Tata mi je poslao prvi pravi prsten u životu. Nezrela i razmažena, super sam si. Čuješ volim te e.

- 11:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #