nedostaje mi jedna žena. tu ženu ne znam zapravo jako puno ona je crvena i koristi olovku za usta, crvenu naravno. čini mi se nekako poremećeno pisati o njoj , ali mislim da njoj to neće smetati. nedostaje mi da sjedimo na mom balkonu koji je neki dan imao svečano otvaranje a taj balkon kad navečer tamo pijete kavu kao da ste na moru imate osjećaj kažem vam, to je i rekla jedna žena a ona zna znanje , na moru i živi nekad. nedostaje mi kada pijem pivu i pelin nedostaje mi u troje jer nas je sada ostalo dvoje nedostaje mi i na pank koncertima i u parkićima nedostaje mi da me ljubi i da joj diram pirs. nedostaje mi kad palimo i idemo u krug nedostaje mi ispred videoteke i na podu . nedostaje mi kada provodim nedjelje na tuđim tavanima u limp bizkit majici i budim se pored ogromnih plišanih krava s muškim gaćama dok vlasnih istih igra plejku. jebote ne mogu vjerovati da mi nedostaje . stvarno mi nedostaje ta žena toliko da mi postaje toplo.

- 21:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #