Sve je dobro kad se dobro svrši

M. ove godine vjerovatno neće doći na Šoltu , jučer smo se čuli. Voljela bih jako da se vidimo ove godine jer je on meni jako drag i uvijek me iznenadi kada se javi. Čak sam ga uspjela nagovoriti da mi pošalje svoju fotografiju da vidim kako sada ogleda on je rekao Bien I'll send you serious one and one with a smile , a ja sam rekla send it hon. Naravno da su obje fotografije identične , ne znam jesam li ga ikada vidjela da se smije. Pitala sam ga is it sure that you're not coming, on je rekao well, probably, 200 euros is too much for plane from B to Šota. Onda sam mu rekla come I'm worth it , a on je rekao you became a whore or what?!. Ali znam ja da on zna da mi je jedan od najdražih , makar se vidimo jednom godišnje na jedva tri tjedna i uglavnom ne komuniciramo , sjedimo na plaži a kasnije we take his board together i onda sjedimo na njegovoj board , kasnije dođe L i A i G koji je sada pomorac a ja imam njegovu touch my monkey xxl majcu doma, N nikada ne dođe njoj se ne da, a nekada dođe Mali Marin, rijeđe Debeli Marin. Ali najviše volim kada smo sami zato jer sam tada na miru i nitko me ništa ne traži niti ne pita , povremeno se ja zaderem but M I love you J'taime a onda on kaže nobody in Croatia knows how to pronounce my name right , navečer nekada pijemo skupa đin na istoj plaži, ali rijetko kada jer navečer sam uglavnom s lokalnim pankerajom na Zadušnoj pa ono, jednom sam ipak s njim izašla i onda smo pričali cijelu večer, on je jako čudan i nezgodan i zato mi je tamo najdraži prijatelj, makar ga puno ljudi ne voli i žao mi je kada ga podjebavaju ali nikada ne stajem u njegovu obranu jer znam da nema potrebe.Osim toga moram napomenuti da je zapamtio koje belgijske kekse volim i davao mi ih cijelo ljeto komadić po komadić 'cause if I give you all of it at once, you'll eat it in five seconds..A da zna da sam ovo napisala opet bi mi rekao da sam luda.I zna da mora doći na Šoltu zato jer niti A ne dolazi ove godine niti L već dvije niti I i ekipa nam se raspada.
(ima detalja za koje baš ne znam dal mogu u pesmu da stanu)
Znam ja da on ne misli da sam kurva, i zna on tko je kurva u cijeloj priči , i znam da zato više njegovi ne dolaze na Šoltu a M......e se preselila u drugo misto i znam da će doći jer je i njemu lijepo kada se u sedam i pol navečer vraćamo doma a moji šorc i majca imaju velike mrlje od soli na guzi i oko cica.

- 01:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #