Meni je ono sjedenje s vama na benzinskoj stanici onaj put kada sam imala kaubojski šešir i crveno bijelu prugastu majcu točno se sjećam

A prije toga smo bili u autobusu deset sati ako se sjećate i upalili su klimu a znate da meni klima smeta mislim vjerovatno ne znate jer ne vjerujem da pamtite detalje kao kada smo skrivali sudoku po putovnicama ili kad sam prolila bacardi po torbi a nisam imala čime to obrisati a bilo mi je neugodno pitati ikoga jer ste se svi ljubili ili ste spavali uvijek završimo na jednome od toga dvoje zar ne ili kada smo imali u sobi onaj retardirani vece s kotlićem koji je na sav glas radosno objavljivao tko se tog trena posrao pa sam išla kod vas piškiti u sobu jer me bilo sram pa sam ti vidla

Pa da se vratim na ono bitno kako mi klima smeta onda sam se legla tamo skroz iza sa kolegom i dao mi je pola svoje deke da mi ne bude hladno a bilo mi je jako hladno i nožni prsti su mi bili hladni i tako smo spavali to jest on je spavao a ja sam ga gledala i stvarno mi nije bilo jasno kako smo se mi nakon zaista toliko vremena opet našli u toj situaciji i htjela sam umjesto deke imati pola kolege onu bolju polovicu kada se ujutro probudi pa izgleda kao seks kad bi seks mogao izgledati umorno i prljavo ali što je bilo bilo je a dečkima su tada tek počinjale rasti brade sjećam se i u jednom trenu ste me uhvatili i držali za ruke i škakljali a ja sam vrištala kasnije ste svi skupa svirali i niste znali tekst a ja sam znala da je te noći stopedeset ruža i djelić tog sna marširao bez prestanka kao što je Đoni rekao pa ste mi pljeskali kasnije je kolegica sjela do mene i raspravljale smo o tome gdje nam se najviše isplati kupiti šator za to ljeto

Znači ono bitno rekla sam. Točno se sjećam baš sam se bila popišala i sjedili smo svi vani i ja sam pušila bijeli Marlboro zato jer je crveni Marlboro za dečke a ja nisam dečko tada pogotovo nisam bila najbolje bih se tada opisala kao a ni nisam imala dečka imala sam poludečka i samo radi njega sam bila pristojna tih dana i nisam se kupala gola u bazenu što ne znači da me nisi uslikao na blef i kada sam ti jebala sve po spisku rekao je netko ali ali ali jednoga dana biti će ti drago da imaš sliku bez strija i celulita i obješenih sisa al da se mi vratimo na benzinsku stanicu tamo smo i pričali smo i smijali smo se i onda su prošla ona trojica i studenti su bili i jedan je nosio veliku smeđu vrećicu s M&M bombonima a ja sam tri dana prije jednom drugome kolegi napravila scenu čisto toliko da ne ispadnem iz igre jer nemam inače prilike takve scene okolo izvoditi i tražila sam ga da mi kupi tu vreću bombona i kupio mi ih je na kraju ali ne vjerujem da bi mi ih sada kupio zato jer ima curu koja je debela

I znači bili su tamo ta tri studenta garava i viknula sam da bi i ja te bombone opet i opet a već su bili daleko ali su me čuli i onda smo počeli svi kolektivno bombone zahtijevati i oni su se vratili i dali su mi punu šaku M&M čokoladnih i sve je bilo kao i prije sjedili smo na benzinskoj prljavi i umorni pušili smo i jeli smo bombne a za nekoliko sati smo bili doma prljavih tabana nosila sam Hard Rock kafe rozu majcu iz Madrida i baš mislim da si pizda najveća.

Meni je isto i onaj put kada mi se golub posrao na majcu na trgu i ono ljeto kada sam od svih dobila razglednice e to je bilo davno danas ih samo šalje tata i to je u redu jer je on najvažniji ikad ili onaj put kada smo rigali u tramvaju i u taksiju svi kolektivno pa je čak i bilo smiješno i kada smo slušali onaj glupi cede 8 sati na repeatu ili kada smo zaspale nas dvije na podu podruma na Trešnjevci kada si mi pokazao ono na trešnjevci Iva plus Marko jos uvijek tamo pise ili svi oni psi i svi oni nepušači i svi oni pankeri i svi oni umjetnici i moj prvi koncert i onaj put kad smo napravili ono kad smo bili na stubama ja sam imala tamnoplave marte i suknju i bijelu košulju i preko nje crnu majcu onu s Elvisom ili kada si dobio 5 iz mog sastavka o Šekspiru i profesorica je rekla da je to najbolji Šekspir sastavak ikad i kad sam zakasnila doma i prokrvarila i kada sam zapalila cigaretu prvi put u šikari tamo pored Mladosti i kad primjetiš da te njegov pas ne voli ili kada je plakala ili kada sam nasred Bola pokazala cice tebi samo tebi joooooj taj Brac

Ili kada sam spakirala sve tvoje stvari i cmizdrila a ovo mi je škola si reko a kakva je tek meni bila ili kad smo se upoznale na natjecanju iz engleskog i postale preko noći doslovno najpoznatiji ženski pop bend ikada ili kada si prvi put sa 13 godina doma sam pa ti u 7 ujutro dođe prijatelj i napravi ti prvi neskafe u životu

Meni je bilo i kada sam slučajno zaključala u onome hotelu tamo pored stanice di je sve puno drveća koje je puno vrana koje su graktale i srale kada sam slučajno zaključala cugu u sef izgubila ključ sobe i na kraju s nekim Španjolcima igrala Plejstejšn i kada smo se u 7 ujutro mijenjali za čarape na mom balkonu onog ljeta kad je spavanje na njemu bilo jako in čak su to i u Kozmu napisali ili kada smo na Sljemenu zapalili prvi joint on je tada htio biti doktor a ja sam bila zaljubljena u njega makar je ružan i kad si jao jao jao svaka cura treba jednog delikventa meni nijedan nije bio delikventan na pravi način ili onda kad nam se sviđao isti dečko pa smo mu predložili da ga podijelimo zato jer ako možemo dijeliti sjajilo možemo i tebe šta ne rekao si da da ali šteta baš i ti si ispo pizda


Kada imaš 18 godina i probudiš se razmazane šminke po očima i roba ti je razbacana po stanu zapitas se Ivice Ivo Iva Mala Mici Debela Sofijo
a da nisi ti malo pretjerala, a?




- 01:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #