tetovirat ću si iva na dupe
da ti uvijek bude toplo
šta je ti šta sam ja
faza 2: usisavanje
ja sam bila prva ko te jebe
aaaa
ustvari odmor 3 minute
ja sam mjenjala posteljinu od vina zamazanu a ja mislio od mene pa ti se gadi pa ono fuj moram promijenit
i onak bio sam hariis fan
oh ma ne nikako pa plakala sam dok sam ju mijenjala
gadiš mi se! ne diraj me!
a ja uletio u sobu i mislio da se drpaju
neugodno
glavno da nas ne prcaju previše to jest tebe dječače buraaaaz jel ševiiiiš
ovi se dolje napušavaju
vidiš ti to narkomani svi a idu na faks
ja pričam o sebi kako sam jadan i ružan i nitko me nevoli tako sam sam nije pamet genecki došla svim članovima obitelji
aha ti si jadan mali asocijalan joj joj da
jesi ih uspio uvjeriti da me ne jebeš ne
al neću ići autom strah me
idemo na rolšuhama onak jučer dođemo do auta i ti kažeš 'e zaboravio sam ja sam pijan i napušen'
samo pijan i napušen ne seri sjećam se:
samo napušen ne pijan
i tebe sam sit kafano ziher sad cijelo jutro slušaš
:cajkooooo aha
:htio sam slikat onak sve boce fakat ih je puno bilo i onak zamutit objektiv i kao "sve mi je u magli " ali vratio sam se gore i sestra je bacila sve boce:
ja imam ideju slikanja haribo gumenih medvjedića u prostim pozama
sad mi palo na pamet to već postoji
jebem im mater
nemrem vjerovat da guglam gummy bear sex
tako smo random bili
random zašto random jer smo prelazili sa teme na temu onako randooooom
imam roze gaćice!
pa imam roze gaćice!
iskoristi to
ma spontano mora biti
poput ahileja
njegova sdržba je došla spontano
voteva


says:
tako smo bili mladi i sretni
:)

sofija fargolović says:
baš nam je dobro bilo

says:
://
ah.

- 01:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #