Mogla sam ja tih dana lijepiti kaugume po rukama tako da kad me primiš moraš petljati oko mene bar još pet minuta duže, mogla sam i prebrojiti sve čikove na svijetu dok sam te čekala jer uvijek kasniš, mogla sam i zanemariti mrtvace na mjestima na kojima smo se grlili pet minuta prije, mogla sam te i odjebati davnih dana ruku na srce ili u moje gačice mogao si i ti ali ali ali
ne znam.

- 03:55 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Čao ja sam Iva i imam 18 godina.
Sretan mi rođendan.



Genitiv. says (17:47):
ajde ajde
Genitiv. says (17:47):
brojevi budu ti sve veći
Genitiv. says (17:47):
budi sad sretna
Genitiv. says (17:48):
jer ćeš imati 44

- 01:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #

(We only want you when you're seventeen
When you're twenty-one
You're not fun
)

Danas sam maloljetna po zadnji put.

- 17:04 - Komentari (11) - Isprintaj - #