E, kada smo se svi skupa legli na fotelje i komentirali kako si mrtva pijana a ti nam iz drugog kuta sobe psovala sve po spisku (zato jer si mrtva pijana bila) e onda baš onda mi bilo najljepše.
Kao kada čekam tramvaj slušam glazbu i jedem sladoled od vanilije. Makar bi radije da sjedim na plaži sa uberkul retro naočalama na nosu i jedem lubenicu koja kapa po meni i sva sam ljepljiva ne od prljavštine zagrebačke devetke nego poluprozirne crvene tekućine pune šećera.


Nemam pojma kojeg bi ti okusa bila.

Susjed mi ugrađuje klimu.
Svako jutro si napravim neskafe, zapalim cigaretu i pustim glazbu. Imam svoje male rituale i poludim kada mi ih netko pokvari.
Jutros nisam imala neskafea i toliko su prokleto bušili da sam mislila da ću poluditi, još onako mamurna fino i polupospana, u onoj fazi kada hodate po stanu mumljate i zapinjete o štokove.

Znate šta susjed šaljem vas u ženski spolni organ tri puta zaredom.Jedva čekam da krenemo popravljati balkon pa ćete viditi kako je to kada vas u 10 ujutro boli glava luđački, i to ne samo od šljivovice.

- 02:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #