Tragovima neke čudne istine

nedjelja, 17.07.2005.

Ljubavni jadi

Image Hosted by ImageShack.us

Mala stvar

Vidim tugu u dubini
Čujem plač u tišini
I bistre rijeke skriven čar
Pusto nebo i zvijezda par

Tko to krade moje blago
Ono što je srcu drago
Jedna sasvim mala stvar
Iz tuđih ruku primaš dar

Dok se kiša s vjetrom bori
Na drugom nebu oblak gori
Dok se od samoće branim
Njemu s tobom idu dani

Jedno dijete suzu pušta
Svoje gnijezdo sad napušta
Putuju sa vjetrom ptice
S onim što ti dira lice

Čijem oku, tugo, težiš
Slatka muko, zašto bježiš
Pjesma nikom ne da mira
Samo meni još ne svira

- 19:33 - I, što ti misliš o ovom? (4) - Crno na bijelo - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O kojem je klincu ovdje riječ?

  • Ima jedna čudna istina. Ima li je? Postoji li ta istina uistinu? Je li odgovor da, sigurno postoji, ili je odgovor ne, nema šanse? Ili je možebitan odgovor negdje između ove dvije krajnosti?

Linkovi

TOPOVI

  • TOP 5 pjesama

    1.Svadbas - Treblebass
    2.Akon - Lonely
    3.Thompson - Dolazak Hrvata
    4.Elemental - Tako lijepa
    5.System Of A Down - BYOB

    TOP 5 filmova

    1.Gospodar prstenova
    2.Leon profesionalac
    3.Ubojica mekog srca
    4.Supermomčad
    5.Policajac s Beverly Hillsa

    TOP 5 brzopoteznih viceva

    1.Pita učiteljica Ivicu:
    -Ivice, koliko je dva plus dva?
    -Četiri.
    -Sjedi, pet!
    -Znao sam!

    2.Sretnu se dva stara prijatelja na autobusnoj stanici.
    -Pa gdje si ti, kako ide, jesi li se oženio?
    -Nisam.
    -Pa što čekaš?
    -Autobus.

    3.-Doktore, moj muž ima jednu nogu kraću par centimetara od druge, i šepa. Što biste vi učinili na njegovom mjestu?
    -Paa, i ja bih šepao.

    4.Izgubio policajac kapu. Ide prema njemu dječak, nosi policijsku kapu, te ga upita:
    -Oprostite, je li ovo vaša kapa?
    -Nije, ja sam svoju izgubio.

    5.Sretne neki frajer mudraca na obali rijeke, te ga upita:
    -Mudri čovječe, reci mi u čemu je smisao života?
    -Vidiš sinko, smisao života ti je ova rijeka...
    -Ma da?? A ja mislio zabava, piće, žene...
    -U jeee, a ja mislio rijeka!

Riječi pjesama

  • Vječno u nju zaljubljen
    (Hari Mata Hari)

    Pade tama, sve se pogasi
    Na nebu zvijezde su jedini ukrasi
    Crno nebo, crne oči te
    Za nekog prelijepe, a meni proklete

    I neka umrem isti tren
    Ja nemam za čim žaliti
    Ostat ću žedan što nisam njen
    Vječno u nju zaljubljen


    U životu ja sam griješio
    Nijednu tajnu nisam riješio
    I brod tone kada ostari
    U moru ljubavi ona me potopi

    Dišem za tebe
    (Šako Polumenta)

    Dišem za tebe
    Nikad nećeš znati to
    Daljina nas dijeli

    Sanjam i lutam
    Nigdje nisam stigao
    Kradem od noći dio puta

    I sklapam oči, jasno vidim
    Kao da si tu
    Tuđim imenom me zoveš
    Pružaš ruku

    I polako dan se dani
    Jutro sprema
    Tuđim imenom me zoveš
    Mene nema


    Sve ti dajem
    Ali nikad neću bol
    Njega ljubomorno čuvam

    Sanjam i lutam
    Nigdje nisam stigao
    Kradem od noći dio puta

    Bože, Bože
    (Đorđe Balašević)

    O Bože, Bože
    Di baš ja
    Od svih sretnih cigana
    Da se rodim baš kad zadremaš
    Da me ne blagosloviš
    Nikad ni ne osloviš
    Dok za nekim, makar kakvim
    Vašar raspremaš

    24 dinara
    Dužan sam kod mlinara
    Kod kovača ne smem svraćati
    Juri me dućandžija
    Švićka za mnom kandžija
    Jedva imam svirce plaćati

    Za mnom cika, za mnom potraga
    A preda mnom put za dovraga
    Bar da mi je fićok rakije
    Tu bi moglo da se sakrije


    Još kad onda svirci nagare
    Sve ću dati, sve ću propiti
    Samo neću moje malo magare
    S belegom na levoj kopiti
    Niko mene ne zna slušati
    K'o moj verni drugar ušati
    Za mnom ići i sanjariti
    A ne kvariti

    Bože, Bože
    Di baš ja
    Od svih spretnih cigana
    Naspram zvezda da se zagubim
    Dok sam konje pojio
    Vrag je drum prespojio
    On je hteo da se u nju belu zaljubim

    Samo ako išta znam
    Onda znam da budem sam
    Tu sam isti na mog ujaka
    Lula i kabanica
    Britva i brojanica
    A prijatelja k'o u kurjaka

    Za mnom cika, za mnom potraga
    A preda mnom put za dovraga
    Bar da mi je fićok rakije
    Tu bi moglo da se sakrije


    Pa kad svirci nagare
    Zadnji groš ću propiti
    Ali ne dam magare
    S belegom na levoj kopiti
    Di je da je, neka je
    Samo nek' daleka je
    Da je duže trajalo
    Ne bi valjalo

    Bože, Bože
    Di baš ja
    Od svih grešnih cigana
    Da padnem na sitnim gresima
    Ne daš mi je videti
    I to od ruke ide ti
    Mora da je besposleno na nebesima

    Stiću sutra do mraka
    Do komšijskog oblaka
    Pred njim ću se opet roditi
    Nisi ti na nebu sam
    Bogova je povazdan
    S nekim ću se već nagoditi

    Za mnom cika, za mnom potraga
    A preda mnom put za dovraga
    Bar da mi je fićok rakije
    Tu bi moglo da se sakrije


    Pa kad svirci nagare
    Zadnji groš ću propiti
    Ali ne dam magare
    S belegom na levoj kopiti
    Kog sad ljubi sanjiva
    Kad se dan razdanjiva
    Kom sad zamke postavlja
    Kog li noćas ostavlja