siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

glup i najgluplji

Linkovi


...freek...lud
...jezica...lud
...baraba...lud

malo o meni

ime:marin
nadimak:jez
godine:16
razred:2.g
mjesto:tripizdina
volim:-svoju curu
-nogomet
-muziku
slusam:-gunse
-slipknot
-korn
-H.I.M
-P.O.D.
-maidena
-narodnjke
i sve pomalo osim gunsa naravno oni su ZAKON...
navijam za:-Man.Utd.
guns n roses
guns n roses

nedjelja, 27.01.2008.

moj rockas

beljbeljsretanrolleyesnutMoram vam opet pisat jučer na mom rođendanu bilo je makar meni i nekima zakon prvo smo se oko tri svi našli kod mene a onda smo svi išli igrat nogomet i cure. Podjeli li smo se u tri grupe i počeli igrat ali smotana lara je fulala loptu i dobro se spizdila to je bolilo.zubozubo A eni je dobila loptom u glavu.zubozubo Moja je ekipa bila 2 .burninmad Prvoj se grupi nije moglo dati gol jer je na golu bila malo deblja cura(zna se tko je to)burninmadburninmad. A onda išli radit sranja kucat zvonit i zajebavat smokin. Neki su rušili kante belj. Pa smo najebali pa šta je kasnije bilo ne želim se sramotitcry. Navečer smo se svi igrali srivaća ,a nakon toga smo svi u sobi se mlatili jastucima ali smo prestali kada je netko luku spizdio jastukom u oko pa nije vidio 10 sekcrycrycrycry ali svi smo bili u komi izlupani jastucima.zubocryzubocry A dalje mi se ne da ni pisat. Danas smo imali turnir u nogometu i skoro smo mi najaća grupa izgubili od najslabije prvo su vodili golom toncija headbangheadbangpa su ih malo ušutkali denny i luka pogodcima sretana na kraju je završilo 2:1 partyza nas A zatim protiv puno jace ekipe 2:0 za naspartysmokinparty. Pogotkom mene i mog naj prijatelja martina za 2:0.sretansretansretansretansretan



| komentari (19) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.