siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

glup i najgluplji

Linkovi


...freek...lud
...jezica...lud
...baraba...lud

malo o meni

ime:marin
nadimak:jez
godine:16
razred:2.g
mjesto:tripizdina
volim:-svoju curu
-nogomet
-muziku
slusam:-gunse
-slipknot
-korn
-H.I.M
-P.O.D.
-maidena
-narodnjke
i sve pomalo osim gunsa naravno oni su ZAKON...
navijam za:-Man.Utd.
guns n roses
guns n roses

srijeda, 23.01.2008.

Ludi prijatelji

Evo me ljudi da vas upoznam sa svojim frendovima i frendicama. partysmokinpuknucuMoj prijatelji su kul .Moji naj prijatelj Zikro voli punk i voli zajebavat ljude.Slusa Slipknot,Cradle of Filth i Dimmu Borgir. Prijatelji smo od mog prvog rockasa ijako je on pola godine mlađi.Moj drugi prijatelj Francesko je ful U BANANI. Voli slušat Linkin park. smokinsmokinTreći je Luka on isto voli zajebavat ljude i sluša Iron maiden ,Linkin park. Ocjene su mu u k----.Lovro je malo u govnima i malo cuk cuk ali nisam ja kriv.bangbangbangbang
I voli slušat Linkin park. Bernand isto u komi a trenutačno je bolestan.deadnono Mi smo svi iz iste ulice. Moje ili naše prijateljice su Ella i Lara Ella voli Guns n roses i puno voli zajebavat ljude i voli gristi sve. Lara je skrenula malo i nema mozga.I voli sve to što i Ella.zubozubozubo



| komentari (28) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.