blogovi koje posjećujem
riješite ovaj test, super je


OSTALE STRANICE
slashova službena stranica

RAKUNI POSTANITE I VI DIO NAŠE RAKUNSKE DRŽAVE, JA SAM PREMIJER, SAMO DOĐITE I PRIMIT ĆEMO VAS

moj novi blog, o maidenima!


somnus- ne dirajte njene krugove, zakon blog
pink floyd & gnr jaaako dobar blgo
gnr girl super blog jedne g n`r djevojke
moja crvena (ne)sreća
dark city
mala punkerica iz dubrovnika
osječki klošari- branča end ogy

BLOG LISTA IDIOTA:

born to be gay
blog gay

nadam se da će te biti toliko uljudni i nećete praviti blog listu idiota- JER IPAK SE VI NE ŽELITE FURATI NA MENE -idioti
-


moj mail: slash_os@net.hr

texas hold them
partypoker

Take the quiz: "Which Guitar Player Are You?"

Slash
You are Slash! You are formerly of Guns N' Roses, one of the greatest bands ever to graze the earth. Currently you are with Velvet Revolver, and you love Jack Daniels and cigarettes. You are one of the most well known guitarists, and a master blues-rock player. You also have a hot supermodel wife.


gunsi su nekoć bili rock ikone, sada su predmet ismijavanja

21.05.2006., nedjelja

zabranjeno pušenje

e kao što naslov govori, sinoć je kod nas bilo zabranjeno pušenje.... meni je bilo odlično, samo mi jedno neke stvari nisu jasne... a to je: dobro, nije bilo puno ljudi bilo jaaaaako puno mjesta još u šatoru-ali ok; nego da su došli neki pjevat narodnjake-kontam si da se unutra ne bi moglo disati koliko bi bilo ljudi.. a dobro, možda da ulaz nije bio 30 kn možda bi bilo i više ljudi....
ak uspijem nabavit slike od jedne prijateljice onda ću ih stavit...
također, za vrijeme pjesme IBRO DIRKA nama par je bilo dosadno i odlučili smo napraviti onaj "vlak" odjednom je za nama išlo pun kurac ljudi .... hehe
jedino što nije valjalo su oni WC-i tako su smrdili da to nije bilo normalno, tko njih preživi taj je pravi čovjek...

evo jedna slika...
Image Hosted by ImageShack.us

- 09:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Slashove gitare




Slash s gitarom sa duplim vratom




Slash i Duff