< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

gunsi green day metallica i rammstein

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Drugi blogovi:

TATA

BRAT

DANCI

O MENI

IME:MARKO
PREZIME:NIJE BITNO
MJESTO:SUKOŠAN
BOJA:CRNA
VOLIM:TV, BICIKLE, ROLE, METAL, PUNK, ROCK, TECHNO,


MRZIM:SKOLU,RAZREDNICU, BITI DOMA

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Drugi blogovi:

TATA

BRAT

DANCI

srijeda, 30.01.2008.

yo ljudi

Eto dosao sam i ja na red za komp, pa trosim to vrime kako bi napisa ovaj je..ni post. Jeli se nesto promjenilo od jucer? A sta vi mislite? Danas nisam bio na treningu. Brata mi je kao bolilo nesto grlo pa sam se i ja uspio izvuci. Pisali smo neki jadni kontrolni iz hrvatskog. Pisali smo ga iz jednog od rijetkih lekcija koje razumijem. Priložne oznake i objekt. Dobit cu pet mogu se kladit. Imali smo danas informatiku nakon dugo vrimena. Zato jer su jedan tjedan cure a jedan tjedan muski, pa tako da nismo imali informatiku dobra 2 tjedna. Saznao sam da mi učiteljica iz biologije zna msn- ove od cijelog razreda. Moramo sad naci izdajicu koji je to rekao učiteljici. Učiteljica naravno ne zeli reci ko je njoj rekao, ali znamo da nam zna msn-ove zato jer je meni pogodila da mije nick na msn-u dick.Sumljamo na jednu učenicu. Uglavnom na informatici smo slagali svoj profil na stranici skole. Nebi da to vec neznam. Pa nitko u razredu nebi znao za internet da im ja nisam rekao. Dobro to sam napravio. A posli smo cili sat igrali igrice. Ima jedna dobra igra na stranici igre.co.ba Igrica se zove sanjkanje. Tako da smo to igrali. Aj ja sad iden igrati jos malo tu igru pa na spavanje. POOZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (2) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.