< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

gunsi green day metallica i rammstein

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Drugi blogovi:

TATA

BRAT

DANCI

O MENI

IME:MARKO
PREZIME:NIJE BITNO
MJESTO:SUKOŠAN
BOJA:CRNA
VOLIM:TV, BICIKLE, ROLE, METAL, PUNK, ROCK, TECHNO,


MRZIM:SKOLU,RAZREDNICU, BITI DOMA

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Drugi blogovi:

TATA

BRAT

DANCI

nedjelja, 27.01.2008.

hej ho idemo!!!

Hrvatska izgubila. Neposteni su bili suci. Ali znao sam. A Lino im dobia crveni karton. Koj gabor!!! Brat mi se ošiša na celavo. Nebi da je skinhead. A skim si takav si. Ali dobro mu stoji. Prije je imao isto irokezu. Ok ajmo dalje. Zivot moj se nastavlja. Evo bia sam na msnu sa nekom curom koja je prije bila u nasoj skoli. Preselila se u Mexico. Necu reci sta mislim o njoj jer ce mi onda cure iz razreda srati sto san je popljuvao. Sta da jos kazem. Danas sam nakon dugo vremena jeo cokolino.Stari mi je trenutno u splitu sa mojom bracom pa mi je komp slobodan. Napravili su neku organizaciju za zaštitu ronilaca i sportskih ribolovaca.ako vas zanima evo stranice :RIBLJE OKO
I zbog te stranice nisam mogao doći do kompa, jer mi je tata stalno na forumu te str.
A u mojim linkovima imate blog mog tate. Jako zanimljivo piše!!!
Idem ja jos malo sad na msn, pogledat koj film na TV-u pa na spavanje.POOZZZZZZZZZZZZZZZ!!!



| komentari (0) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.