malo pjesama!!!!!!!


You Don't Know Lyrics



Kanye West Lyrics


Ghetto Gospel Lyrics


50 Cent Lyrics


Changes Lyrics


Timbaland Lyrics


Soulja Boy Lyrics

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .da/ne A>

dizajn by: Sve free za blog>

Opis bloga

.........

LINKIN PARK FT. BUSTA RHYMES-MADE IT (PRE DOBRO)

Busta Rhymes(ft. L...

Linkovi nekih blogova


O MENI:
ime:martina
prezime:koji ce vam ku...
zivim: u mokosici
slusam:hip hop&rap&r'n'b
naj pjevaci:uglanom reperi..
volim:more,SEBE(lol salim se),
decke,jednog khm khm,izlaske,
ljencarenje,break dance,plesati,
papati,plivanje,sminkanje,
hip-hop i rap i jos pun kurac toga!=)
mrzim:umisljene,kurve,skolu...
moj msn: catwomen-_-@hotmail.com
eto vam ga na!!!!!



"malo" slika

G-UNIT

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

THE GAME:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2PAC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

50 CENT

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LLOYD BANKS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

EMINEM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CASHIS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


YOUNG BUCK:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TONY YAYO:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

CHAMILLIONAIRE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 22.12.2007.

sretan bozic i nova godina....lijepo se provedite

yoooooooooooo ljudi!!!!!
napokon sam napisala novi post!!!!
fala vam svima na komentarima...zaista ste me odusevili.....eto nabavila sam novi dizajn...meni je totalna drama!!!
i tako!!!!LJUDI PA GOTOVA JE SKOLA! napokon......ali bit cemo na odmoru samo 3 tjedna!!!
al jebi ga bolje ista nego nista!!!!
i tako nisam odavno pisla post pa se dogodilo mnogo toga........
da posnem sa HDZ-om..bila je neka zabava u nasoj dvorani i mi smo normalno isli gledat...pjevao je coce....
onda smo izisli vani i gadali se cd-ovima!!!!!!
bio je niki rodendan NIKE SRETAN TI RODENDAN!!!! bili smo u gradu na pizzi i u kinu!!!
u kinu smo gledali neustrasiva...film je bio odlican samo ja nisam mogla prestat mljet!!!
u kino smo dosle mokreeee od glave do pete¨!!!!
jer smo isle pratit nanu....ja i marijana smo dolse do pola puta i vratile se...ali svejedno smo bile mokre ko voda!
stalno smo diravali po gradu....i bilo nam je super!!!!
skoro svaku vecer ja i nike smo isle na kiss i zajebavale se!!!!
ja sam neki dan dezurala s ivonom!!!bilo nam je jako dosadno!!!
njome je bio rodendan bas taj dan kad smo ja i ona dezurale!
PA IVONA SRETAN TI RODENDAN!
nasi iz razreda su joj napravili neko iznanedenje!!!1
i tako nas zvone iz razreda je pao hrvatski.....uh sta je bio ljut...
udario je nekoliko puta stol i sotlicu od podi izletio van!!!!
i tako D-ekavci su u skoli napravili sranje.....
lalicka je zaradila 2 ukorai 7 opasaka...a ludi knezevic je dobio 3 ukora!!!!
ma boli njega briga!!!!!
jebe mu se za sve!
bila sam dugo u svadi s nikolinom ali sad smo se pomirile!!!!
i tako ljudeci SRETAN VAM BOZIC I NOVA GODINA!!!!
necu pisat novi post do nove godine......
tek dan iza nove godine cu vam se javit i rec cu vam kako je bilo na babinom kuku!!!!
nadam se da ce bit prolazna ocjena!!!!!
u jebo te sto je dug ovaj post!!!
ali morala sam nadoknadit ono dugo vrijeme!!!
nisam vam mogla pisat post jer mi je riknuo hard disc i graficka kartica!!!!!
pa je bio dugo na popravku!!!! i tako!!!
ovih dana svaki dan prije spavanja pogledam film huligani!!!!
taj je film vise nego dobar!!!!
ako ga niste pogledali odma skoknite do videoteke i posudite ga!!!!!
a sad idu pozdravi:nikolinu,nanu,karlu,ivanu,sapu,iliju,zvonu,tonia,antuna,antonelu,martinu,pjevca,andreu,
irenu,napusenu posebno pozdravljam(fala ti na komentarima)..........
oprostite ako sam nekoga zaboravila pozdravit.........nemojte se ljutit!!!!
i jos jednom vam zelim sve najbolje za bozic i u novoj 2008 godine!!1
i usput ne saljite mi one glupe lance srece!!!!
jer ih ne kanim slat drugima!!!!
idem ca...moram ic na trening!!!
ajde lijepo se provedite!!!
pozzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!



~ komentiraj (386) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.