Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

linkovi i praznine

prolaz kroz crveno-jedan jako zanimljiv blog

kolko vas je sve bilo!
kolko vas je sve bilo!

o blogu i praznine

ovo mi je ja mislim (više ni sam neznam)5-i blog.
ja se ne namjeravam zajebavati oko uređenja bloga
jer nemam baš nešto vremena.
kada ulovim vremena nabacit ću nekaj.
kaj pišem:PIŠEM KAJ MI SE DAAA.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
za sve koji neznaju ovo vam je gunblade.PREbolesno izgleda!!!
(primjer na slici je samo mala igračkica)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
O aksele,kakve su ti pjesmegreedy!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
black sabbath,otac heavy metala



o meni i praznine











nekaj o meni:
ime:nesmijem reći javno

mjesto prebivališta:sasi(blizu ivanja reke ili preko puta šćitarjeva)

rođen: jesam 29.3.1992

razred:1e1 željezničke tehničke škole(za tehničara za računalstvo)

kaj slušam:sve živo

dalje ak vas kaj zanima imate moj msn:ltarasic@hotmail

Ice Cube - It Was ...
.



praznine...


utorak, 30.10.2007.

top 10

ok da ne duljim
napravite u komovima top 10 naj pjesama po vama,uvjet je da pjesme nisu iz 2007.-e
navalite!
moja lista:
1.black sabbath-paranoid
2.rolling stones-paint it black
3.guns n roses-sweet child o mine
4.guns n roses-knocking from havens door
5.pink floyd-another brick in the wall
6.nirvana-the man who sold the world
7.nirvana-smels like teen spirit
8(nemrem se sad sjetiti autora)-the way you are
9.Terizaki Boys-Tokyo Drift
10.MChammer-cant touch this

tolko od mene
komajte pliiiiiiiiiiiiz



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.