Neš o meni...Hmmm

Zovu me Karla...Sad neznam jel to istina...hh...
Prezime mi još nije poznato...
Rođena 19.9.94. kao posebno dijete s plavim okicama...Lol...
Obožavam: Jocipu, Anušku , svog peseka, more... i naravno svoje ' SAVRŠENO JA '...
Ne volim: ma volim sve!
Msn: mali-zeko@hotmail.com

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

brushevi: deviantArt

Opis bloga

Ovo je moj mali blogach...zubocool
Ovo mjesto je savršeno...Kommajte!deadfino

Linkovi...yey

Ko hoće biti u mojim linkichima nek ostavi 15 kommova...hh...xD


dObRi StArI bLoG

M@jA & T€a- cure prenerealne...blablafinoblog na top listama...LooL!dead

P€tRa-hvala bogu da smo se pomirile...cerekfalila si mi...kisskisszubo

TeA- super blogach....smokin

mArTiNiCa: fensy cura...jedan od najboljih blogacha...Svratite....zubo:href:

ŽeNsKi PaPPaRaZzO: prejeben blog o slavnima...za poludit...zujorofl

p@uŁ!Na-moja najdraža sestrična...cerekkissmrak blog...mouthwash

VeLiChKi: super frend...blog još u obradi...hhdead

ShTrEbEr MaNdA: ...kul blog...zavirite...


pLuToN- neka cura...Jebote, nema šta ne zna o HTML-u...finoFensi...xDsmokin

ponedjeljak, 26.05.2008.

Sve i svašta...

hy, piplsi!zubocool
Nema me čak 5 dana,a neki ne mogu izdržat...hehe...zujosmijeh
Nažalost ova 4 najljepša dana u mom životu (sad kad su bili praznici) ,prošla su brzinom svjetlosti...kmečcry. Ko bi reko?!belj
Ja,Pepa, Dora i Mimy dogovorile smo se za kino ,a baš tog dana Zlatku dođe da časti Doru odlaskom ISTO ( !!! ) u kino...zalivenblablaaj dobro,nije bilo tak loše...yessmokinfino
Sam kaj nije bilo karata,pa išli malo u McDonalds za zdrav trajni život...hehe.ludbang
O Bože, Mimy je bilo čisto dosadno, pa nam je ljepo počela gaditi jelo govoreći o Čikinim produktima ( LooL )...cryblablaA kad je Zlatko ljepo reko: "Petra kaj ti piješ Schwepes?",na što ona odgovori s DAyes, a on pita: "od čokolade?"...smijehrofl
Ajme,kad sam ja to čula... Počelo mi je sve curit iz usta...Hhh.namcorno
Znate kaj mrzim? Eurosong...To malo sranje, koje je dalo Rusima da pobjede...Nemoš bilivit...burninmadheadbang
Ovaj male novosti...Povukla sam dim...smokinnaughtyNapokon...I ne,nisam faca...eekHehe.
Kao šećer na krajufino, imam jednu super,super pjesmu koja mi se jaako sviđa...cerekTake a bow od Rihanne...I znam da je ta cura malo prepotentna i sve to,al čuj...rolleyesPliz poslušajte bar do pol...Za mene...
Kizzevi svima...roflkiss

Take a Bow...Rihannadead...




~ komentiraj (50) ~ printaj ~ # ~

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.