Neš o meni...Hmmm

Zovu me Karla...Sad neznam jel to istina...hh...
Prezime mi još nije poznato...
Rođena 19.9.94. kao posebno dijete s plavim okicama...Lol...
Obožavam: Jocipu, Anušku , svog peseka, more... i naravno svoje ' SAVRŠENO JA '...
Ne volim: ma volim sve!
Msn: mali-zeko@hotmail.com

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

brushevi: deviantArt

Opis bloga

Ovo je moj mali blogach...zubocool
Ovo mjesto je savršeno...Kommajte!deadfino

Linkovi...yey

Ko hoće biti u mojim linkichima nek ostavi 15 kommova...hh...xD


dObRi StArI bLoG

M@jA & T€a- cure prenerealne...blablafinoblog na top listama...LooL!dead

P€tRa-hvala bogu da smo se pomirile...cerekfalila si mi...kisskisszubo

TeA- super blogach....smokin

mArTiNiCa: fensy cura...jedan od najboljih blogacha...Svratite....zubo:href:

ŽeNsKi PaPPaRaZzO: prejeben blog o slavnima...za poludit...zujorofl

p@uŁ!Na-moja najdraža sestrična...cerekkissmrak blog...mouthwash

VeLiChKi: super frend...blog još u obradi...hhdead

ShTrEbEr MaNdA: ...kul blog...zavirite...


pLuToN- neka cura...Jebote, nema šta ne zna o HTML-u...finoFensi...xDsmokin

utorak, 13.05.2008.

What a shit!

Koji shit...zubo
Thanks svim čitateljima na tolikom zanimanju o tom shitu od bloga...thumbupnut
Jadna cura je najebala... winkA tek kad joj ''žrtve'' tih bolesnih postova (kao npr. MAJA i TANJA) počupaju kosu ( il što je još gore, potrgaju te konjske zube )yeseek... Joj...šmrccry...Nemojte me tražit da vam kažem ko je ona...laze
Ma pustimo sad tu glupaču koja će kad tad shvatit da je sva u govnima...bangbelj
Ajme...Kad se sjetim na maturalac! Bit će preludo!nutrofl
Ah...Još je tu kupanje...Hehe...cure i dečki,pripremite se...partynaughtyzubo
Ako Joja ne bude išla ja ću se se objesit...nonoburninmad
Izludit ćemo profače, sve do jednog...Pa ipak se to pamti cijeli život...cerek
Jooj...Pus€ mojoj najslađoj i najljepšoj Jocipi, najboljoj Anuški, i ko sve hoće...kisscerekdead
Pozdravi svim komentatorima!mahwave
P.S. Zahvaljujem Predragoj Petri,koja mi je dala ideju za ovaj skromni, a i onaj moj prošli (slavni) post... winkJesi faca! rolleyeszijev( Čak znaš komentare brisat...Uuu,baš si se dokazala! )




~ komentiraj (27) ~ printaj ~ # ~

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.