Neš o meni...Hmmm

Zovu me Karla...Sad neznam jel to istina...hh...
Prezime mi još nije poznato...
Rođena 19.9.94. kao posebno dijete s plavim okicama...Lol...
Obožavam: Jocipu, Anušku , svog peseka, more... i naravno svoje ' SAVRŠENO JA '...
Ne volim: ma volim sve!
Msn: mali-zeko@hotmail.com

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

brushevi: deviantArt

Opis bloga

Ovo je moj mali blogach...zubocool
Ovo mjesto je savršeno...Kommajte!deadfino

Linkovi...yey

Ko hoće biti u mojim linkichima nek ostavi 15 kommova...hh...xD


dObRi StArI bLoG

M@jA & T€a- cure prenerealne...blablafinoblog na top listama...LooL!dead

P€tRa-hvala bogu da smo se pomirile...cerekfalila si mi...kisskisszubo

TeA- super blogach....smokin

mArTiNiCa: fensy cura...jedan od najboljih blogacha...Svratite....zubo:href:

ŽeNsKi PaPPaRaZzO: prejeben blog o slavnima...za poludit...zujorofl

p@uŁ!Na-moja najdraža sestrična...cerekkissmrak blog...mouthwash

VeLiChKi: super frend...blog još u obradi...hhdead

ShTrEbEr MaNdA: ...kul blog...zavirite...


pLuToN- neka cura...Jebote, nema šta ne zna o HTML-u...finoFensi...xDsmokin

subota, 10.05.2008.

Moj prvi post...yey...

Bok!wave
Da vam prvo ispričam o jedinim "facama"...no
Pol cura već zna o tom, al svejedno.
3 cure iz sedmih razreda imaju blog u kojem stalno tracaju druge...burninmadnamcor
Eh, pa tako su i mene.
Moje frendice ( koje imam za razliku od njih ) već imamo neke sumnjive, al ne bih sad koje su to.Držimo ih na oku. Požalit će one...yes
Znam da će vjerovartno doć ovdje pa ljepo znajte da NISTE DOBRO DOŠLE!!!nosmijeh
To su kuje i pol...belja umisljaju si da su face,kaj ja znam kaj sve ne... Al, nemojte me krivo shvatit, bile su one kuje i prije nego što su napisale o meni...burninmad
Možete im slobodno posjetit blog : nas3protiv00vas.blog.hr
I da znate cure, vi ste lezbe, babe jedne ružne.rolleyes
Kaj vi imate gledat druge cure.Kako već rekoh: to znači pojam BITI LEZBA!smokin
Nemojte meni govorit šta sam ja i šta ja mislim sebi... Pokopat ćemo vas...madzubo
I još neš... da ja jedem više od vas...ma daj...meni bar ne viri salo iz majice kao vama trima...partycerekrofl
Krstite se...Možda ćete čak i postat neš u životu!thumbup
Nađite si drugi zanimaciju.............jer ste nitko i ništa!!!cry



~ komentiraj (17) ~ printaj ~ # ~

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.