četvrtak, 19.03.2009.

bila ja opet u Holandiji a i opet chu

srdelice mila,

bio je predivan dan pa sam pushila na mojem najomiljenijem mjestu, Begijnhf, sve je bilo puno shafrana, visibaba i jaglaca, glupi englezi su imali misu u toj minijaturnoj engleskoj ( ne anglikanskoj ) katolickoj crkvici, sve je prshtilo od sunca i slobode, onda sam ruchala pidoche i josh dugo shetala po obali Amstela, dvadesetak velikih shtandova punih lukovica i cvijeca u raznim stadijima napretka, bilo je cool, drazesno and simply perfect.

Imaju na Shipholu u VIP loungeu smoking corner, zovu ga aquarium, dobar servis, sve sam ih zajebala, nece oni mene around an old oak tree a i Markiz, bre, moze doci da duva..:-)))))

much love, me.

- 16:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.