Erotske price srbija - Pronađi pratnju

utorak , 18.12.2018.

EROTSKE PRIČE










Click here: Erotske price srbija






Ona priljubi svoje koje prosto gorelo uz moje. <0H5 4>AB0 H8@>:8 @0<5Z0, :0:> 40 83@0; @0318 =5:>30H 2> <8=0B>B>. Bio sam uhvacen u zamku iz koje nema izlaza.



erotske price srbija

Ja sam mu za to vreme drkala kurac. Utonuo sam u njeno medjunozje, trudeci se da svojim jezikom dovedem svoju profesoricu do vrhunca. 'C2AB2>B> =0 <>X>B =04@:0= :C@ 15H5 <=>3C A8;=>.



erotske price srbija

EROTSKE PRIČE - Polako sam joj odkopačo brus i spustio ga na pod.



erotske price srbija

Zivim u jednom malom mestu zajedno sa svojim roditeljima. Roditelji su ljudi koji su se uvek trudili da mi nikad nista ne nedostaje, pogotovu mama. Jos kao mali sam vise bio privrzen majci, a kako je vreme prolazilo ta privrzenost je bila sve veca. Trenutno imam 19godina, i idem na fakultet. Bilo je to u ranom pubertetu kada sam poceo interesovati se za starije zene. To interesovanje prvi put je pocelo kada sam usao u maminu sobu i na fotelji video najlon carape. U stomaku mi je pocelo da struji a u glavi jako da tutnji. U prvi mah sam se postideo, ali odlucih da carape uzmem u ruke. Pazljivio sam ih uzeo vodeci racuna kako su stajale da bi ih tako i ostavio. Prineo sam medjunozje nosu i pomirisao, do tada me u zivotu nista nije toliko uzbudilo. Ceo sam se tresao, carape sam vratio na mesto i trceci otisao do kupatila. Izdrkao sam kurac kao nikada u zivotu. Od tog dana moj zivot se promenio. Poceo sam majku posmatrati kao sexsualno bice. Moja mama je zgodna zena velikih i zategnutih grudi trcave i oble guze jakih i dugih nogu. Cesto je mamila uzdahe ne samo lekara u domu zdravlja u kojem je radila vec i pacijenata o kojima je i brinula. Posebno sto mi se svidjalo na njoj su bile duge i jake noge koje je cesto volela isticati noseci kratke teksas suknjice zbog cega se otac znao veoma ljutiti. Naravno ja nisam imao nista protiv da mama sedi na stolici prekrstenih nogu jer su tada njene butine bile u punoj lepoti. Znao sam da mama kad god dodje s posla ide u svoju sobu da se presvuce, to je bila prava prilika da osetim miris zrele picke cija se toplota jos uvek osecala na carapama.



Bila sam sa CRNCEM , i više NIKAD - ISPOVEST
Miroslava, 20+ godina, Kikinda, ekonomska skola — znaci radim negde u prodavnici Volim svoj jezik… Izuzetno je vest … A i mocan je … Sta on ume i moze da uradi ne mozes ni da zamislis … A recimo da bas volim da ga koristim … svuda … Kazi mesto a ja cu ti reci sta on moze … Da li ti se svidja moj nevaljali jezik? Ne znam u kom trenutku je skinuo šorts, bio je potpuno nag. Drzala je svoje noge u koljenima da bi on mogao sto zesce da je jebe. Od tog dana moj zivot se promenio. "0:0 ?>C102> <>652 40 2840< :0:> >=0 >=0:0 A28B:0=0 4C4;0 :C@>B =0 4>:B>@>B 8 :0:> >= AB20@=> C6820 2> B>0. Tu bi Barbara i ja prsnuli u smijeh, a i ona bi nam se priključila. Cesto je mamila uzdahe ne samo lekara u domu zdravlja u kojem je radila vec i pacijenata o kojima je i brinula. Roditelji su ljudi koji su se uvek trudili da mi nikad nista ne nedostaje, pogotovu mama. Ja sam pak imao stalno neku vezicu, ali sve je to bilo više manje neki seksualni đir, ništa ozbiljno. 40< =0 D8B=5A, B@G0<, ?@0:B8:C20< @54>25= A5:... 8 3> =01820H5 A5 ?>A8;=> 8 ?>A8;=>, 0 X0A 3> 3>;B02 :>;:C HB> <>60< ?>255, 65;=0 70 =53>. Njena lijepa plava kosa pade po mom licu.

[Balkan Chat Pricaonica|Zgodne Seksi Kurve|Relax masaza bijeljina]






Oznake: erotske, priče

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.