utorak, 17.08.2004.

Kako dalje?

Prošlo je 6 i pol godina. Čini mi se da cijeli moj život bio samo tih 6 i pol godina. Kao da ničeg prije toga nije bilo. Sve prije toga samo je blijedo sjećanje.

Ako niste shvatili, govorim o svojoj prvoj i za sada jedinoj vezi. Prekinuli smo prije točno mjesec dana. Ispravak, ja sam prekinuo. Zašto? Možda bude malo čudno, ali prekinuo sam više zbog nje, a ne zbog sebe.

Bilo je više nego očigledno da ona nije zadovoljna vezom, da nije sretna. Ja se trudio k'o lud, daj ovo, daj ono, ali nikako da stvar pomaknem s mrtve točke. Doduše, nisam gubio nadu do posljednjeg trenutka. I onda mi je došlo: samo sam se pozdravio i otišao...

Jebiga, ni ja baš nisam bio sretan, ali mogao sam izdržati još puno. Imam debelu kožu, ali bilo mi je žao nje.

Začudo, sve je bilo u redu sa mnom. Bilo je neke tuge, ali ništa posebno, ni suzice. I tako to išlo lagano dan po dan, do neki dan, i onda: ŠOK.

Stojim ja u banci na katu, dobrih 50 km od kuće, i dolazi ona... i on. Takav udarac ja još nisam osjetio. Malo smo pričali, sve izvana na fino, a u meni vrišti, srce puca na komadiće. Užas. Dobro, pretpostavljao sam da se to mora prije ili kasnije dogoditi, ali nisam očekivao ovako rano. Ona je uvijek govorila da tih 6 godina ne možeš tek tako staviti na stranu. Svijet mi se srušio u trenu, sve se nagomilalo. Ja nemam pojma kako san taj dan vozio tih 50 km do kuće. Tako nisam plakao od cca 11-te godine. Grozno.

I od tada, sve krenulo naopako. Umjesto da, kako kažu, vrijeme liječi rane, događa se suprotno, sve se gore osjećam. Nastojim ne misliti o tome, trudim se, ali me nezaustavljivo sustižu sjećanja na naše naj trenutke.

Kamo god se okrenem, sjećanja...moja soba, kompjuter, KREVET, auto, ceste.........
I opet padam u očaj, svaki put iznova. Sada me muči ideja o kompletnoj promjeni života, da odem iz svog mjesta, kupim auto, odem na stan itd. Ali neću. Patiti ću i dalje, jer znam kakav sam.

Kako dalje? Ne znam. Ovo je malo prevelik udarac za mene, neću se oporaviti još dugo, čini mi se. Nije me baš ni briga. Važno mi je da je ona sretna. Pa sam na neki način i ja.

- 23:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

  kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv